poniedziałek, 11 lutego 2013

Wygrana i recenzja kosmetyków Choisee

Witajcie,

Wracamy do Was po krótkim urlopie:)
Bardzo tęskniliśmy!!

Na początek prezentujemy Wam to co wygraliśmy w rozdaniu u Autorki wspaniałego bloga http://madziakowo.blogspot.com/ 
Nagrodę ufundowali Państwo od marki Flax:


Bardzo nas ucieszył miły list, pisany odręcznie, a nie komputerowo- a jest to dziś rzadkością.


Serdecznie dziękujemy!

Zapraszamy teraz na recenzję kosmetyków Choisee:

Szampon do włosów Imbir&Limonka 250ml    
&
Odżywka do włosów Pomarańcza & Trawa Cytrynowa 250 ml

Od producenta:

Szampon:

Unikalna kompozycja ziół sprawia, że szampon może redukować wypadanie włosów( Shikakai ) spowodowane stresem, brakiem witalności i zmęczeniem. Imbir powoduje pobudzenie krążenia w skórze głowy, a co za tym idzie dobre ukrwienie i odżywienie cebulek włosów. Limonka ze względu na sok bogaty w kwas cytrynowy jest idealna do pielęgnacji włosów.Szampon zawiera cenne w kosmetyce naturalne składniki z takich roślin jak: drzewo Neem które ma właściwości antybakteryjne, antygrzybiczne i oczyszczając; Tulsi ma właściwości przeciwutleniające, antyseptyczne, antygrzybiczne, pomaga zwalczyć skutki trwającego stresu; Shikakai (Acacia Concinna), co w tłumaczeniu znaczy „owoc dla włosów”; Bhringaraj, co znaczy „władca włosów" i ma właściwości wzmocnienia i przyspieszenia odrostu włosów; Reetha - jej łupina orzecha zawiera saponiny, które działają jak mydło, jest wysoko oceniany przez ludzi obszarów wiejskich jako naturalny szampon do mycia włosów. 

Odżywka:
Unikalna kompozycja ziół sprawia, że odżywka może redukować wypadanie włosów spowodowane stresem, brakiem witalności i zmęczeniem. Pomarańcza jest bogata w witaminę C. Trawa cytrynowa znakomicie odświeża i relaksuje. Działa antybakteryjnie. Jej świeży zapach inspiruje zmysły, stymuluje wydolność umysłową.Zawiera cenne w kosmetyce naturalnej składniki.>Nałożyć na umyte włosy, po kilku minutach spłukać. 


Moja opinia:

Szampon znajduje się w bardzo praktycznym, higienicznym opakowaniu z pompką.


Posiada ciekawy kolor i cytrusowy zapach, który mi się podoba.

Konsystencja bez zastrzeżeń- ani za gęsta, ani za rzadka. Dobrze rozprowadza się na włosach i dość dobrze  się pieni.
Po zastosowaniu włosy są czyste, świeże, gładkie i doskonale przygotowane na zastosownaie odżywki.

Odżywka posiada identyczne opakowanie, równie ładny zapach.
Wolę odżywki o bardziej gęstych konsystencjach, ta jest jak dla mnie trochę za rzadka, ale nie uznaję tego za duży minis, gdyż najwazniejsze jest działanie.

Po zastosowaniu włosy są świeże, gładkie, błyszczace. O wiele łatwiej się rozczesują.

Moje włosy dobrze reagują na te produkty. Nie pojawił się żaden efekt uboczny- żadne podrażnienie, swędzenie skóry głowy. Wręcz przeciwnie- kosmetyki Choisee pomagają utrzymac moje włosy w doskonałej kondycji.

Składy:


Produkty zakupicie tutaj
Profil na Facebook'u marki tutaj 

Pozdrawiamy serdecznie,
G&M

15 komentarzy:

  1. nic nie miałam ale wygląda na fajne :)

    gratki wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę przyjemnego testowania :)
    Kosmetyków Choisee nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie widziałam tych produktów, ale wyglądają super!
    świetne opakowania z pompką - bardzo wygodne w użyciu :)
    i kuszący zapach owoców, który uwielbiam :)
    może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o coś ciekawego :) zainteresowaliście mnie nieziemsko jedymi i drugimi kosmetykami. A propos GRATULACJE ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygowała mnie marka :) a uwielbiam nowości do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Wam wygranej :* :*
    kosmetyków nie znam żadnych, ciekawa jestem jak pachnie ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała wygrana! O choisee tylko słyszałam, ale nie miałam okazji obcować z tą marką;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranej:) taki szampon z pompką to fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki z Choisee - słyszałam ,że są dobre :) Oczywiście jak wszyscy tutaj obecni - gratuluję wygranej z całego swojego kochającego serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej;) ja ostatnio mam zanik szczęscia do wygranych w konkursach mam nadzieję ze się to zmieni;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję:) Ciekawe produkty:) i jak zawsze musiałam zwrócić uwagę na opakowanie, niby zwykłe, ale jak dla mnie bardzo łądne;D

    OdpowiedzUsuń
  12. miło ze kartkę tez napisali:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Choisee to sama chemia, nie radzę używać :)

    OdpowiedzUsuń