czwartek, 15 grudnia 2016

Gościnna recenzja nowego zestawu Arkana

Cześć:)

Chciałem się przekonać jak kosmetyki firmy, którą bardzo cenię sprawdzą się u osoby, która ma już zmarszczki mimiczne, bo ja stosuję takie produkty prewencyjnie. Przeczytajcie opinię 30 letniego mężczyzny, który stosował przez sześć tygodni zestaw.


Arkana - BO2LOOK BLACK SET - ZESTAW RELAKSUJĄCY ZMARSZCZKI MIMICZNE

Mam 30 lat, testowałem wiele kremów przeciwzmarszczkowych, jedyne efekty, jakie zauważałem to wzrost nawilżenia, odżywienia, krótkotrwałego wygładzenia skóry.
Moja zmarszczki po kilkutygodniowej terapii wyglądały tak samo jak przed nią- zero spłycenia.
O marce Arkana nigdy wcześniej nie słyszałem, aż tu nagle podarowano mi dwa ciekawe produkty.
Podszedłem jednak do nich bez większego entuzjazmu, gdyż miałem przykre wspomnienia z innymi kosmetykami przeciwzmarszczkowymi.


Musze przyznać, że nie zwracam uwagi na kolorystykę opakowania, czy też jego funkcjonalność, jednak tu bardzo mnie to zaskoczyło. Preparaty zamknięte są w eleganckich opakowaniach, a elixir ma dodatkowo precyzyjną pompkę- co jest estetyczne, jak i poręczne.
Zapach produktów mi się podoba. Mają lekkie, przyjemne, szybko wchłaniające się konsystencje- dla mojej mieszanej cery rewelacja!



Już po pierwszym zastosowaniu miałem wrażenie dogłębnego nawilżenia, odżywienia, wygładzenia. Zaraz po przebudzeniu zauważyłem, że skóra jest miękka w dotyku jak nigdy przedtem i taka.. napięta. Po dwóch tygodniach skóra stała się jaśniejsza, bardziej promienna, pory widocznie zwężone.
Po około trzech tygodniach zmarszczki ewidentnie uległy spłyceniu, zaś po kolejnych dwóch efekt był zdumiewający, co obrazuje zdjęcie. 

Przed....


...po


Cera nabrała świeżości, wygląda młodziej, koloryt ujednolicił się.
Zestaw dokonał również tego, co nie udało się żadnemu z dotąd stosowanych produktów- zmniejszył moje sporej wielkości pory. Nie radziły sobie z tym nawet kosmetyki mające mieć takowe działanie główne.

Zestaw obecnie jest w promocji i kosztuje 289zł- do zakupienia TUTAJ.
Uważam, że za taką cenę to naprawdę rewelacja!

Pozdrawiam,
Piotr

4 komentarze: