wtorek, 21 sierpnia 2012

Dwa kremy Perfecta o równie perfekcyjnym działaniu :)

Witamy Was,


Dziś opiszemy dwa kremy służące do codziennej pielęgnacji cery mieszanej.

Perfecta Cera Mieszana - Krem przeciwzmarszczkowy na dzień i na noc z Fito-Retinolem

Od producenta:

Przeznaczony dla osób po 35. roku życia, do specjalnej pielęgnacji cery mieszanej, czyli tłustej w strefie T (czoło, nos, broda) i suchej na policzkach. Zawiera wyselekcjonowany z wiązówki błotnej kompleks o nazwie Sebocontrol, który w znaczący sposób ogranicza wydzielanie łoju, zwęża średnicę porów oraz działa antybakteryjnie. Mikroperły matujące chłoną z powierzchni skóry nadmiar sebum i likwidują ślady połysku nadając cerze długotrwały matowy wygląd. Dzięki formule z Fito-Retinolem krem przyspiesza odnowę komórkową i hamuje rozkład włókien kolagenowych. Znakomicie wygładza rzeźbę naskórka oraz redukuje drobne i głębsze zmarszczki. Filtry mineralne UVA/UVB chronią skórę przed fotostarzeniem.
Sposób użycia: Krem nakładać rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Pierwsze efekty działania widoczne są już po 2 dniach regularnego stosowania, a optymalny rezultat osiąga się po około miesiącu. Idealny pod makijaż - przedłuża jego trwałość

Moja opinia:

Krem zamknięty jest w eleganckim, szklanym słoiczku, pojemność to 50 ml, a cena ok. 17-18zł.

Przyjemny kolor i wyśmienity zapach bardzo zachęcają do stosowania preparatu.


Jestem posiadaczką cery suchej, jednakże w lecie intensywnie się zmienia, wysokie temperatury powodują, że w strefie T trochę się przetłuszcza. W związku z tym postanowiłam przetestować prezentowany krem.
Krem ma niezwykle przyjemną, bardzo pożądaną latem lekką konsystencję, poprzez którą produkt błyskawicznie się wchłania.
Pozostawia skórę delikatnie nawilżoną, matową, gładką i o ładniejszym kolorycie.
Po miesiącu stosowania zauważyłam, że moje niewielkie zmarszczki mimiczne w okolicach oczu i na czole widocznie się wygładziły. Z tym, że ja mam 25 lat, a krem przeznaczony jest dla osób po 35 roku życia- nie wiem jak „zachowywałby się” na takiej skórze.

Bardzo istotne jest to, iż idealnie nadaje się pod makijaż, przedłuża jego trwałości, a wiadomo, że o trwałość makijażu latem ciężko.

Skład:

Podsumowując:
Krem Perfecta jest kolejnym produktem tej marki, który bardzo mi odpowiada. Na lato jest dla mnie świetnym kosmetykiem, zaraz z przyjściem jesieni musze stosować treściwe specyfiki.
Polecam go i to nie tylko dla osób 35+, ale przede wszystkim dla tych w moim wieku.

MIKA

Krem dotleniający na dzień i na noc matujący i zwężający pory

Od producenta:

Przeznaczony dla osób w każdym wieku, do specjalnej pielęgnacji cery mieszanej, czyli tłustej w strefie T (czoło, nos, broda) i suchej na policzkach. Zawiera wyselekcjonowany z wiązówki błotnej kompleks o nazwie Sebocontrol, który w znaczący sposób ogranicza wydzielanie łoju, zwęża średnicę porów oraz działa antybakteryjnie. Mikroperły matujące chłoną z powierzchni skóry nadmiar sebum i likwidują ślady połysku nadając cerze długotrwały matowy wygląd. Dzięki dotleniającej formule z energią Q10 krem pobudza funkcje oddechowe komórek oraz międzykomórkowy przepływ energii. Poprawia koloryt, nawilża, a także odświeża i ożywia zmęczoną, szarą cerę. Filtry mineralne UVA/UVB chronią skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.
Sposób użycia: Krem nakładać rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Efekty działania są widoczne już po 2 dniach regularnej aplikacji. Idealny pod makijaż - przedłuża jego trwałość.

Moja opinia:

Krem dotleniający bardzo podobny jest do kremu z tej samej linii, o którym Mika Wam właśnie napisała.
Identyczne opakowanie, pojemność oraz cena.
Działanie również jest bardzo zbliżone.
Konsystencja również jest lekka, błyskawicznie się wchłania.
Krem idealnie odpowiada na potrzeby mojej mieszanej skóry.
Od typowych kremów matujących różni go wiele- naprawdę nie wysusza, nie podrażnia- wręcz przeciwnie delikatnie nawilża, koi.
Poprawia koloryt, daje wrażenie odświeżonej skóry- ożywia ją.
Po miesiącu zauważyłem niewielkie zwężenie porów, trwałą poprawę kolorytu i zmniejszenie wydzielania się sebum.
Ze względu na potrzebę stosowania wysokich filtrów na dzień, krem stosowałem pod preparat z filtrem- takie rozwiązanie sprawdzało się doskonale.

Skład:

Reasumując:
Krem bardzo mi odpowiada, jego działanie mnie usatysfakcjonowało.
Polecam wszystkim borykającym się z problemami jakie niesie posiadanie mieszanej cery.

GREG

Produkty zakupić możecie między innymi tutaj: KLIK.

Pozdrawiamy serdecznie,
GREG & MIKA





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz