sobota, 28 lutego 2015

3-Retinol, czyli o innowacji Sesderma..

Cześć,

Jak wiecie bardzo lubię kosmetyki z retinolem, cenię go za szereg właściwości- począwszy od dziłaniu na zmarszczki, jak im zapobieganiu, po antytrądzikowe i rozjaśniające przebarwienia.
Po raz pierwszy mam do czynienia z tak kompleksowym rozwiązaniem, jakie zaoferowała marka Sesderma - linia zawiera retinol, retinaldehyd oraz palmitynian retinylu, tylko czy to faktycznie działa? Przekonajcie się!



SESDERMA Reti Age - Serum 

Intensywne serum o działaniu anti-aging. Zawiera system 3-Retinol zamknięty w pęcherzykach lipidowych. Odpowiednie dla każdego rodzaju skóry, w tym cery reaktywnej (nie podrażnia). Zwalcza zmarszczki, plamy, poprawia napięcie i teksturę skóry, owal, dodaje blasku. System 3-Retinol zawiera 3 molekuły o innej szybkości działania każda, co ułatwia retinizację skóry: więcej retinoidów przez dłuższy czas. Wykazuje działanie regenerujące, antyoksydacyjne, przeciwstarzeniowe, nawilżające i łagodzące. Skóra staje się wyraźnie bardziej napięta, zmarszczki ulegają redukcji, koloryt skóry jest wyrównany, zwiększa się poziom jej nawilżenia. W połączeniu z kremem Reti Age stanowi silną kurację przeciwzmarszczkową.

SESDERMA Reti Age - intensywny krem przeciwzmarszczkowy

Intensywny krem na noc zapobiegający i redukujący zmarszczki zawierający system 3-Retinol zamknięty w pęcherzykach lipidowych. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, w tym cery reaktywnej (nie podrażnia). Zwalcza zmarszczki, plamy, poprawia napięcie i teksturę skóry, owal, dodaje blasku. System 3-Retinol zawiera 3 molekuły o innej szybkości działania każda, co ułatwia retinizację skóry: więcej retinoidów przez dłuższy czas. Krem wykazuje działanie regenerujące, antyoksydacyjne, przeciwstarzeniowe, nawilżające i łagodzące. Skóra staje się wyraźnie bardziej napięta, zmarszczki ulegają redukcji, koloryt skóry jest wyrównany, zwiększa się poziom jej nawilżenia.
Żródło: http://krem4you.pl/

Opinia:

Serum zamknięto w poręcznej, szklanej buteleczce z ciemnego szkła. 30ml kosztuje ok. 150zł.
Posiada delikatny, trudny do sprecyzowania zapach, mnie się osobiście podoba.


Konsystencją jest lekka, dość rzadka jak na serum przystało, kremowa, szybko się wchłania.
Nie pozostawia na skórze odczuwalnej warstwy, doskonale przygotowuje skórę na przyjęcie kremu.


Krem zamknięto w eleganckim, szklanym słoiczku. Za 50ml trzeba zapłacić ok. 170zł.


Posiada treściwą, gęstą konsystencję. Przeznaczony jest do skóry suchej, jednakże moja mieszana bardzo go polubiła. W przeciwieństwie do serum pozostawia na skórze lekką, ochronną warstwę, po zastosowaniu odczuwam intensywną dawkę nawilżenia.


Mam doświadczenie w stosowaniu kremów z retinolem, zatem zachwyciłam się na samą myśl tego, że w linia Reti Age w swoim składzie oprócz czystego retinolu zawiera retinaldehyd oraz palmitynian retinylu (nie podano jednak stężeń każdej z tych substancji), zastanawiałam się czy silniejsze działanie będzie odczuwalne. Tak się własnie stało, mam wrażenie, że działa znacznie intensywniej niż kremy zawierające wyłącznie czysty retinol. Wyrównanie kolorytu było zauważalne już po tygodniowym stosowaniu wyłącznie na noc.
Później było tylko lepiej- zauważyłam znaczną poprawę elastyczności i napięcia cery. Świeże przebarwienia stały się mniej widoczne. Podczas kuracji śmiało mogę rzec, że na mojej twarzy pojawiało się mniej wyprysków.


Do retinolu należy skórę stopniowo przyzwyczajać, ja nie odczuwałam żadnego mrowienia, podrażnienia podczas stosowania, ale moja skóra jest "zaprawiona w bojach", więc radzę na pierwszą przygodę z retinolem wybrać coś łagodniejszego, np. jakiś krem/żel z linii Retises marki Sesderma.
Cena produktów jest wysoka, jednak działanie w pełni to rekompensuje.

Stosujecie produkty z retinolem?

Dobranoc,
Mika

17 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, ale chyba nie byłyby odpowiednie dla mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to serum, jest świetne, jestem bardzo zadowolona, wkrótce też opiszę swoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam, ale tych produktów nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki typu serum bardzo lubię i chętnie testują. To, o którym napisałaś bardzo mnie zaciekawiło i chętnie bym je wypróbowała. Krem natomiast na pewno spisałby się u mojej mamy. Fajny duet, mam nadzieję, że kiedyś go przetestuję na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena rzeczywiście spora :) Ale grunt, że kosmetyk się sprawdził :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie szybkie wyrównanie kolorytu!
    Brzmi świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie kosmetyki Sesderma, ale tych jeszcze nie miałam.... Chętnie bym wypróbowała ten duet.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znałam :)

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znamy tej firmy ale kosmetyki mają bardzo ładne opakowania (dla nas też się to liczy bo kochamy wszystko co ładne :P)
    Może być i drogie ale jeśli skuteczne to warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. sesese kuszą mnie, zamierzam na wiosnę zrobić gruntowne porządki z moją cerą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty chyba nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wierze w moc retinolu, tylko nie lubimy się za bardzo. Uczula mnie niestety. Ale stosuję od czasu do czasu, albo próbuję stosować. Te produkty są bardzo, bardzo, ciekawe. Szczególnie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda że nie dodałaś zdjęć po i przed, słyszałam że retinol zmniejsza zmarszczki i poprawia wygląd skóry

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię markę Sesderma. Szczególnie ich serum z wit. C w ampułkach oraz Retises 0,50% lub 1%

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli wybiera się kosmetyki do cery dojrzałej to warto patrzeć co mają w składzie, jakie składniki mogą tam zadziałać przeciwzmarszczkowo, wygładzająco. Ja poza kremami zastanawiam się też jaką maskę na noc kupić. Znajoma podesłała mi link do https://dabia.eu/produkt/calm-sleep-recovering-night-mask/ . Luksusowe kosmetyki można tam zamówić jak i wspomagające suplementy. Maska działa także regeneracyjnie, poprawia koloryt skóry.

    OdpowiedzUsuń