niedziela, 16 września 2012

SeSDERMA ATOPISES - sucha skóra to wspomnienie!


Witam ponownie,

Tak jak obiecałam, dziś ode mnie będą cztery recenzje.
Teraz powrócę do kwestii dermokosmetyków SeSDERMA.

ATOPISES KREM NAWILŻAJĄCY 

Od producenta:

Linia ATOPISES została stworzona przez Laboratorium Sesderma z myślą o pielęgnacji skóry bardzo suchej z tendencją do stanów zapalnych. Skóra atopowa cierpi z powodu zaburzenia funkcji bariery ochronnej skóry. Objawia się to chroniczną suchością skóry, brakiem nawilżenia, podrażnieniem, zaczerwieniem. Atopises Krem Nawilżający zwalcza opisane objawy. Głęboko nawilża, łagodzi podrażnienia, zwalcza suchość skóry. Dzięki swojej specjalnej formule zapewnia nawilżanie skóry bardzo suchej i atopowej. Atopises Krem Nawilżający zawiera nikotynamid, triklosan, kwas bosweliowy, kwas traneksamowy, wyciąg z winogron oraz czynniki nawilżające. Zawiera substancje zapachowe wolne od alergenów. Nie zawiera mydła. 
Sposób użycia 
Nakładać na twarz wykonując delikatny masaż aż do wchłonięcia preparatu. Stosować rano i wieczorem, można nakładać częściej jeśli zachodzi taka potrzeba. 

Opakowanie
Tubka 50 ml


 Moja opinia:

Moja skóra jest sucha (w lecie jedynie przeobraża się w mieszaną, skłonności do suchości policzków jednak towarzyszą mi ciągle), skłonności do atopii nie mam.
Mimo wszystko linia ta wydaje się być odpowiednia dla mnie.

Krem do twarzy ma wygodne, praktyczne opakowanie, tubkę o poj. 50ml.


Zapach preparatu jest bardzo delikatny (podobnie jak mleczka).
Konsystencja kremu jest treściwa, gęsta, mimo to nałożony w niewielkiej ilości szybko się wchłania, na noc nakładałam grubsza warstwą, pozostawiał wówczas tłusty film na skórze (tego oczekiwałam).
Krem jest delikatny, łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia, nadaje się pod makijaż.
Bardzo dobrze nawilża i odżywia, przywraca komfort.


Na lato byłby dla mnie zdecydowanie za ciężki, teraz, gdy upały minęły służy mi doskonale, stosuję go jako uzupełniającą pielęgnację, wówczas, gdy moja skóra potrzebuje mocnego nawilżenia.

Skład:

ATOPISES MLECZKO DO CIAŁA

Na stronie producenta w wersji polskiej znalazłam tylko opis kremu nawilżajacego, mleczko jest z tej samej linii, oba produkty działać mają zapewne podobnie.

Moja opinia:

Produkt zamknięty jest w moim ulubionym opakowaniu z pompką, działającą bez zarzutu, pojemność to aż 500ml!
Mleczko ma mniej treściwą konsystencję od kremu, szybko się wchłania (nałożone w rozsądnej ilości).
Intensywnie nawilża, odżywia i wygładza skórę. Często zdarzają mi się otarcia, zadrapania na skórze ciała, mleczko doskonale sobie z tym radzi łagodząc podrażnienia, ewentualny świąd.
Jego właściwości kojące są na prawdę nieocenione.
Zastosowany zaraz po kąpieli likwiduje uczucie „ściągnięcia” skóry, przywraca komfort.
Cieszy mnie wydajność dermokosmetyku, niewielka ilość wystarcza do aplikacji na całe ciało.
Stosuje je ponad miesiąc a pozostała mi ponad połowa, będę używała teraz oszczędnie, gdyż w sezonie grzewczym docenię ten produkt zapewne jeszcze bardziej- wówczas wysuszenie daje się we znaki jeszcze bardziej.

Skład:


Reasumując:
Kolejna linia marki SeSDERMA, która ujęła i zachwyciła mnie swą skutecznością i przyjemnością stosowania. Polecam owe produkty wszystkim, którzy mają podobne problemy ze skórą jak ja. Myślę, że osoby, których skóra ma skłonności do atopii mogą polubić się z tymi produktami jak ja, lub bardziej.


Jeżeli jesteście zainteresowani zakupem jakiegokolwiek dermokosmetyku SeSDERMA kontaktujcie się poprzez:
e-mail: sesdermapolska@sesderma.com (możecie też poprzez formularz kontaktowy; zakładka : współpraca).
tel.: 22 858 18 47

Pozdrawiam,
Mika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz