czwartek, 8 listopada 2012

Dla Niej i dla Niego.........

Witajcie Kochani,

Dziś coś typowo dla Pań i dla Panów.....


GEL RASAGE EXPRESS

Od producenta:


OPIS PRODUKTU

Transparentny, gęsty żel do golenia wszystkich skór, nawet bardzo wrażliwych. Produkt bez zapachu, bez sztucznych barwników i bez składników pianotwórczych. Szybko i skutecznie zmiękcza nawet bardzo twardy i gruby zarost, zapewnia doskonały poślizg dla maszynki dzięki czemu golenie jest szybkie, przyjemne i dokładne.

SPOSÓB UŻYCIA

Zwilżyć twarz ciepłą wodą, nałożyć 1-2 pompki żelu na twarz i zacząć golenie. Po goleniu opłukać twarz wodą i osuszyć.

SKŁADNIKI AKTYWNE

Alantoina 0,2%, sok z aloesu 2%, prowitamina B5 0,5%, mentol 0,06%
Moja opinia:
Pianek, żeli do golenia miałem wiele.Wydawać by się mogło, że każda jest dobra, bo jej zadaniem jest tylko zmiękczyć zarost. Otóż z autopsji wiem, że jedne są zbyt "suche" przez co wcale nie ułatwiają golenie, tylko utrudniają. Bywają też takie, które podrażniają dodatkowo skórę ze względu na bogactwo niepożądanych składników.

Żel marki Maria Galland jest moim zdaniem wyjątkowy.
Znajduje się w estetycznym, higienicznym opakowaniu z precyzyjnym dozownikiem.

Pojemność żelu to 150 ml.












Kompletnie się nie pieni, co mnie zdziwiło i wydawało mi się to wadą, jednak jak się okazało tylko wydawało, gdyż widzę golone miejsca na twarzy i dzięki temu, że nie powstaje piana golenie jest dokładniejsze. Produkt jest gęsty i posiada błękitny kolor, po rozprowadzeniu jest transparentny.





Rozprowadza się go bardzo przyjemnie.
Doskonale i szybko zmiękcza twardy zarost zapewniając idealny poślizg dla maszynki.

Producent zapewnia, że golenie jest szybkie, przyjemne i dokładne...
Tak właśnie jest.
Szybkie, gdyż świetny poślizg dla maszynki powoduje, iż nie muszę martwić się o zacięcia , podrażnienia.
Przyjemne, ponieważ po zastosowaniu następuje uczucie ukojenia, rozluźnienia, chłodu. Brak ściągnięcia, wysuszenia skóry.
Dokładne, dlatego, że tak pomaga w goleniu, że nie muszę obawiać się o niedogolone miejsca.

Najlepszy produkt do golenia, jaki kiedykolwiek miałem!

Greg



ROUGE BRILLANT 

Od producenta:

OPIS PRODUKTU

Odżywczy i nawilżający błyszczyk do ust o nasyconych kolorach, intensywnym połysku i długiej trwałości. Nadaje ustom półtransparentne wykończenie i piękny blask. Efekt glamour.

SPOSÓB UŻYCIA

Stosować samodzielnie jeśli efekt ma być naturalny lub na pomadkę jeśli efekt ma być bardziej wyrazisty.

Moja opinia:

Rzadko stosuję błyszczki, tylko w przypadku jakichś "większych wyjść".
Ostatnio jedno takie miałam i postanowiłam na pomadkę nałożyć błyszczyk, który otrzymałam do testowania.
Produkt ma bardzo ciekawym, eleganckim opakowaniu, aplikuje się go za pomocą pędzelka, rozprowadza się bezproblemowo.





Błyszczyk pięknie pachnie i posiada piękny  wyrazisty czerwony kolor.
Nadaje ustom piękny blask, posiada wiele drobinek, które cudownie się mienią.
Zadziwił mnie efekt nawilżenia i odżywienia ust, który zaliczam do spektakularnych, a skłonności do suchości  ust ma wielkie.
Imponująca jest trwałość błyszczyka, wytrzymuje na prawdę długo i nie rozmazuje się tak łatwo, jak inne.



Znalazłam zdjęcia z ostatniej imprezy, gdzie może niezbyt wyraźnie, ale mimo wszystko widać ten błyszczyk na ustach. Przepraszam Was za jakość, ale musiałam powiększyć zdjęcie, by cokolwiek było widać.



Pokochałam ten błyszczyk, nie tylko przez powyżej wymienione zalety. Inne błyszczyki powodowały, że usta się kleiły, rozmazywały. Ten nie pozostawia uczucia "lepkości", nie klei się.

Mika

Zapraszamy na stronę: http://www.hubertusgroup.pl/maria-galland 

Pozdrawiamy,
G&M


4 komentarze: