poniedziałek, 5 września 2016

Wyjątkowy zestaw od Dermo Future!

Cześć,

Coraz częściej możemy spotkać urządzenia, czy zestawy naśladujące te profesjonalne. Niekiedy efekty profesjonalnych zabiegów możemy uzyskać przy regularnej pielęgnacji w domowym  zaciszu.
Dziś napiszę Wam o zestawie Dermo Future, który zawiera przede wszystkim mozeroller z 0,2mm igłami.



Dermo Future- Zestaw do zabiegu odmładzająco-regenerującego z mezorollerem

Zestaw jest bardzo ładnie zapakowany, zawiera płyn micelarny, serum z nanopeptydami i komórkami macierzystymi, wspomniany mezoroller oraz żel łagodzący.
Jego cena to ok. 100zł,ale widzieliśmy też w znacznie wyższej cenie- zalezy oczywiście od sklepu, według mnie to bardzo atrakcyjna cena jak za tak fajny zestaw.
To jak wykonywałem zabieg przedstawi najlepiej schemat zaprezemtowany przez producenta na opakowaniu. Stosowałem się do niego w 100%.




Pokrótce napiszę o każdym z produktów, a następnie opiszę efekty kuracji po kilku tygodniach stosowania.

Płyn micelarny jest bezzapachowy, nadaje się nawet do najwrażliwszej skóry, gdyż jest niesamowicie delikatny.


Ja płyny micelarne stosuję nie do demakijażu, a do oczyszczenia skóry z wszelkich zanieczyszczeń, gdyż moja przetłuszczająca się, trądzikowa cera potrzebuje skutecznego i delikatnego oczyszczenia na co dzień.
Po zastosowaniu płynu Dermo Future moje skóra jest czysta, świeża i gładka, nie ma mowy uczuciu ściągnięcia. Podoba mi się to jak w szybki sposób usuwa pozostałości kosmetyków, sebum i to w jak pozostawia po sobie uczucie świeżości i czystości.

Intensywna kuracja do twarzy z nanopeptydami i komórkami macierzystymi to płynne, lekkie serum, które świetnie się rozprowadza i bardzo przyjemnie pachnie. Doskonale nadaje się do codziennej pielęgnacji pod dowolny krem przeciwzmarszczkowy, nawilżający itd.

W tym przypadku stosowałem go właśnie przed zabiegiem z użyciem mezorollera.


Żel łagodzący to bardzo fajny, kojący produkt, z którym żadne zaczerwienienie, czy podrażnienie nie ma po prostu szans. Bardzo szybko się wchłania i pozostawia po sobie uczucie świeżości.


Mezoroller to niewielkie urządzenie w kształcie wałeczka z cienkimi igłami, które służą do mikronakłuwania skóry.W tym przypadku mamy do czynienia z igłami 0,2mm, dzięki czemu nie pojawia się krwawienie (przynajmniej u mnie), ale i tak ewidentnie czuć działanie produktu.


Nie powoduje u mnie dyskomfortu, a wręcz przeciwnie mam wrażenie, że robię dla swojej skóry coś wyjątkowego. Ważne jest, aby nie naciskać zbytnio rollera, może to wywołać niepożądane skutki.
Tak samo należy pamiętać, że przy wielu problemach, jak trądzik w fazie aktywnej, skaleczenia, rany należy zrezygnować z zabiegu.
Po pierwszym zabiegu na mojej skórze pojawiło się lekkie zaczerwienienie, było ono naprawdę niewielkie i żel łagodzący uporał się z nim w kilkanaście minut.
Przy drugim i kolejnych zabiegach nawet takiego problemu nie było.
Zabieg wykonywałem co trzeci dzień przez kilka tygodni i stosuję nadal, ale już rzadziej. Omijałem miejsca, gdzie gościły wypryski.

Po kilku tygodniach muszę z czystym sumieniem przyznać, że skóra stała się po prostu ładniejsza. Przede wszystkim wygładziła się, stała się bardziej napięta i nawilżona. Lepiej wchłaniały się różnego rodzaju kosmetyki, przez co działały lepiej. Moje przebarwienia stały się bledsze, dzięki czemu koloryt bardziej wyrównany. Generalnie jestem bardzo zadowolony. Myślę, że to idealny zestaw zapobiegający i niwelujący pierwsze oznaki starzenia się skóry.

Pozdrawiam,
Greg

9 komentarzy:

  1. Fakt wyjątkowy :) Rolka na pewno sie przyda

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że zestaw się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już od dawna chętnie sięgam po rollery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten zestaw, a żel łagodzący jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z Dermo Future, ale ostatnio blogerzy kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że tak kompleksowo podeszli do tematu. To sporo ułatwia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy zestaw, muszę poczytać więcej postów na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń