piątek, 26 stycznia 2018

Perły,diamenty.. czego chcieć więcej?

Kochani,

Biovax kojarzy mi się ze świetnymi produktami, a w szczególności z hitami w pielęgnacji moich włosów- czyli Oleokremami, które uwielbiam!
Niedawno wypuścili odżywki w piance, a czy się polubiliśmy dowiecie się właśnie dziś:)



BIOVAX - odżywki w piance

Odżywki zamknięto w wygodnych opakowaniach, takich samych jak pianki do stylizacji włosów.
Posiadają piękne zapachy- moim ulubieńcem stała się wersja z diamentami, ale nie ma się co dziwić- bo Oleokrem tej marki też stał się moim numerem jeden.
Pianka ma dość gęstą konsystencję, świetnie rozprowadza się na włosach, ważne jest, by nie nałożyć jej za dużo, bo wtedy trochę skleja włosy. Po zastosowaniu są lśniące, gładkie i podatne na układanie.


Odkąd stosuję te pianki na zmianę z Oleokremem to nie używam już produktów do stylizacji, bo po co skoro mam produkt 2w1? Odżywki te łączą w sobie właściwości pielęgnacyjne i stylizujące.
Osobiście jestem nimi zachwycony i niczego lepszego nie znam.
Po produktach do stylizacji mam przetłuszczone, sztywne włosy, zdarzało się też, że wypadało mi po nich więcej włosów niż zwykle, zatem naprawdę cieszę się, że mogłem odkryć tak dobre produkty w tak dobrej cenie.
Kosztują ok. 18zł- do zakupienia w drogeriach lub w sklepie TUTAJ.


Ściskam Was:*
Greg

6 komentarzy:

  1. Nie znam odżywek tej marki, ale chętnie sięgam po ich szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te odżywki w piance Biovax to super sprawa, niewielkim wysiłkiem mamy zadbane włosy. Lubie takie szybkie rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam z kawiorem i była świetna :). Te też spróbuję :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam z tej firmy tylko maski i je akurat bardzo bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń