wtorek, 20 marca 2018

Ulubieńcy ostatnich tygodni!

Kochani!

Witam Was serdecznie po długiej przerwie, ale ostatni czas jest dla mnie bardzo pracowity.
Zajmuję się szkoleniami z zakresu kosmetologii, o czym wielu z Was wie, a pielęgnowanie tej pasji wymaga ode mnie dużego poświęcenia czasu i energii przede wszystkim.
Dziś chciałbym się z Wami podzielić swoimi ulubieńcami ostatnich tygodni, a jest ich sporo:)



Zacznę od higieny jamy ustnej,która to jest dla mnie wyjątkowo ważna.
Stosowałem płyn BAKTERICIN, który doskonale odświeża oddech, pozostawia niesamowicie przyjemny, miętowy posmak w ustach. Nie zawiera alkoholu, przez co jest delikatny dla moich dziąseł. Obecnie to numer 1 wśród płukanek!
500ml kosztuje 21,90- KLIK.


Yope zaskoczyło mnie swoimi nowościami, ich mydełko dla dzieci,a przecież my mężczyźni ponoć jesteśmy zawsze "dużymi dziećmi" :) sprawia, że dłonie są doskonale oczyszczone, świeże, pachnące, a przy tym nie ma mowy o wysuszeniu, czy też podrażnieniu.
Natomiast świeczka ambra.wanilia/cedr/piżmo to wyjątkowe połączenie zapachów, które tworzy niesamowity klimat. Świeca pali się bardzo długo, znacznie dłużej niż w przypadku ogólnodostępnych świec. Na mnie ten zapach działa relaksująco i odprężająco po pracowitym dniu i obecnie nie wyobrażam sobie bez niego wieczorów.
Krem do rąk IMBIR jako jeden z niewielu sprawia, że moja skóra na dłoniach odzyskuje komfort i właściwe nawilżenie przy obecnych mrozach. Nie pozostawia przy tym niemiłego uczucia tłustości i lepkości- nic dodać, nic ująć!
Więcej informacji na stronie: KLIK.


Ukłon w stronę Panów?
Manfoot odpowiada TAK!
W końcu marka dla facetów, która pomyślała o tak ważnym aspekcie pielęgnacji jak skóra stóp.
Po zastosowaniu kremów skóra jest nawilżona, gładka, mniej podatna na zrogowacenia, czy łuszczenie. 
Oprócz pielęgnacyjnych kremów posiadają w swojej ofercie skarpety złuszczające i dezodoranty do stóp,ale również i obuwia.
Produkty pachną cytrusami, bardzo rześko, co odpowiada mi w 100%.
Mają również przystępne ceny.
Więcej szczegółów na ich stronie: KLIK.


Nacomi znów mnie urzekli.. tym razem pianką peelingującą oraz musem "RAINBOW", które to nie tylko nietuzinkowo wyglądają, ale i działają. Jeden preparat doskonale oczyszcza, drugi nawilża i odżywia, a wszystko okraszone jest pięknym zapachem arbuza. Dzięki nim zacząłem myśleć o wakacjach:)
Więcej informacji:  KLIK.


Nie jestem w stanie ukryć, że Naturativ należy do grupy moich ulubionych marek kosmetycznych.
Tym razem wypróbowałem ich tonik oraz szampon.
O toniku nie powinien zapominać nikt z nas, to kosmetyk podstawowy!
Tonik Naturativ sprawia, że skóra ma przywrócone właściwe ph, jest odświeżona, nawilżona i bardziej promienna. Doskonale przygotowuje ja na kolejne kroki pielęgnacyjne.
Szampon do włosów brązowych bardzo dobrze oczyszcza jednocześnie nie przesuszając włosów i skóry głowy. W dodatku pięknie pachnie i nadaje włosom naturalny połysk.
Jestem ciekawy czy jeszcze dłuższe stosowanie sprawi, że siwe włoski będą mniej widoczne, czekam na taki rezultat z utęsknieniem:)
Zapraszam na ich stronę: KLIK.



Jakiś czas temu pisałem Wam o szamponie i odżywce męskiej HALIER MEN.
Tym razem piszę o.. serum Fortive na 30 dni kuracji.
Co prawda nie mam dużego problemu z wypadaniem włosów, ale zima nie sprzyja zdrowiu włosów- ciągłe zmiany temperatur, dieta bardziej uboga w składniki odżywcze, noszenie czapki.
Zauważyłem, że w odpływie brodzika znajduje się niestety więcej włosów.
Po kuracji serum Fortive zauważyłem zdecydowanie mniejsze wypadanie włosów, zredukowane zostało przetłuszczanie się skóry głowy i co najważniejsze- mniejszy świąd!
Mam także wrażenie, że włosy są obecnie bardziej podatne na układanie,zdrowsze i błyszczące.
Mało to one nie kosztują, ale za taką jakość warto tyle zapłacić jeśli macie problem z wypadaniem włosów i inne produkty Was zawiodły.
Zapraszam do zapoznania się z produktem: KLIK.

Mam dla Was niespodziankę!
Na kod rabatowy greg za zakupy wszystkich produktów ze strony halier.pl oraz nutridome.pl, gdzie można m.in. zakupić serum Fortive zapłacicie o 15% mniej!
Kod jest ważny do 21.04.2018. :)



AA stworzyli nową linię Oxygen Infusion z podziałem na wiek.
Jak wiecie- ja jestem przede wszystkim za dostosowaniem pielęgnacji do typu/podtypu/ów cery a nie tylko do wieku, gdyż np. ujędrnienia będzie potrzebować nie tylko cera przeciętnie starzejącej się 50-latki, ale i 20-latki, która utraciła wiele kilogramów.
Cenię nowe produkty AA za mile konsystencje, które szybko się wchłaniają, ciekawe składy i oczywiście działanie. Zależało mi przede wszystkim na głębszym nawilżeniu i odżywieniu mojej mieszanej skóry, która obecnie jest bardzo przesuszona i to właśnie dostałem.
Seria obfituje w rózne produkty i każdy znajdzie coś dla siebie, wiec zapraszam: KLIK.


Ściskam,
Greg

10 komentarzy:

  1. Nic z tych produktów nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naturativ z chęcią bym poznała. Mało co znam z tej gormady, ale kremy Yope bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie te nowości z yope :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Yope i Nacomi ale tych Twoich nowości nie miałam, muszę też poznać BAKTERICIN

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio bardzo polubiłyśmy kremy z AA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, główną przyczyną wypadania włosów u mężczyzn jest łysienie androgenowe, a serum Fortive go nie wyleczy, ba nawet nie jest w stanie wspomóc włosów w tej nierównej walce, gdyż nie posiada żadnego składnika aktywnego hamującego enzym alfa-5-reduktazę, przekształcającego testosteron do DHT (głównego winnego tej choroby). Kuracja p/łysieniu to koszt ok 150zł/miesięcznie więc wydawanie 347zł za coś co mogłoby ewentualnie wspomóc kurację wydaje się absurdalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego kto ma jaki problem, gdyż wypadanie może być spowodowane wieloma czynnikami, nie tylko łysieniem androgenowym.

      Usuń
  7. Niestety kolega się myli się okrutnie - w składzie są między innymi Flawonoidy ( czyli też izoflawony: daidzeina, genisteina, glicyteina ) jak też i nienasycone kwasy tłuszczowe (olejek arganowy) które jak najbardziej wpływają na alfa-5-reduktazę a tym samym na łysienie androgenowe. To , że są one naturalnymi blokerami DHT to chyba dobrze ? - tu dla zainteresowanych cytat dość dobrze precyzujący inhibitory alfa-5-reduktazy - " Okazuje się na przykład, że zdolnością inhibicji 5 alfa reduktazy odznaczają się niektóre nienasycone kwasy tłuszczowe, charakterystyczne dla tłuszczów roślinnych: alfa linolenowy, gamma linolenowy, linolowy i oleinowy (Liang, 1992). Jak natomiast wynika z prac innych autorów (Raynaud, 2002; Abe, 2009; Shimizu, 2009; Pais, 2010), bardzo silnym inhibitorem 5 alfa reduktazy okazuje się nasycony kwas laurynowy, znajdowany w największych ilościach w oleju kokosowym oraz innych tłuszczach palmowych, np. w ekstraktach z palmy sabalowej, wykorzystywanych w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego.

    Dysponujemy również pokaźną liczbą dowodów na to, że relatywnie silnymi inhibitorami 5 alfa reduktazy są niektóre polifenole – wtórne substancje roślinne, generalnie bardzo pożyteczne dla zdrowia. Na pierwsze miejsce wysuwają się tutaj izoflawony – charakterystyczne składniki ziarna sojowego. Hamującą aktywność izoflawonów względem enzymu 5 alfa reduktazy obserwował m.in. Evans w badaniu z 1995 roku. Udało mu się ustalić, że izoflawony są bardzo silnymi inhibitorami tego enzymu, obniżającymi jego aktywność o 80%. Przy czym okazało się, że izoflawony hamują aktywność dwóch typów 5 alfa reduktazy w komórkach ludzkiej skóry, obniżając aktywność pierwszego typu o 30 a drugiego o 75%. Tak więc pierwsza dobra informacja to ta, że izoflawony hamują aktywność 5 alfa reduktazy w komórkach ludzkiej skóry, czyli mają szansę pozytywnego oddziaływania na owłosioną skórę głowy. Natomiast zgodnie z drugą, izoflawony, w przeciwieństwie do wielu innych inhibitorów 5 alfa reduktazy, hamują dwa typy 5 alfa reduktazy, co stwarza możliwość skuteczniejszego ograniczania produkcji DHT w tych obszarach skóry głowy, na których zaznaczają się objawy łysienia androgenowego." Zainteresowanych dokładnym składem zapraszam na https://www.halier.pl/halier-serum-fortive.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że na blogu pojawiają się takie dyskusje i każdy może się wypowiedzieć :)
      Dziękuję za rzetelną opinię na temat składników produktu.

      Usuń