wtorek, 5 czerwca 2018

JABŁKOWE SZALEŃSTWO

Kochani,

Dawno nie organizowałem żadnego konkursu, a wielu Czytelników mnie o nie pytało. Zatem nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was na "jabłkowy" konkurs z marką Biolonica.



Pytania konkursowe:

1. Który składnik regenerującego kremu pod oczy Biolonica dzięki zawartości naturalnej witaminy C działa tonizująco, odprężająco oraz wzmacnia naczynia krwionośne?

2. Dlaczego warto jeść jabłka? w jakiej postaci smakują według Ciebie najlepiej?

Nagrody:
3 zestawy składające się 3 produktów do twarzy marki Biolonica.


Aby wziąć udział w konkursie należy:

- być publicznym obserwatorem bloga,
- polubić FanPage Wszystko o pielęgnacji na Facebook'u (klik),
- polubić FanPage Ducray Polska - KLIK.

Wygrywają 3 osoby, które poprawnie odpowiedzą na pytanie 1 i według mnie najkreatywniej na pytanie 2.
Tylko wiadomości zawierające wszystkie powyżej wymienione informacje będą brane pod uwagę przy wyłanianiu zwycięzców.

Konkurs trwa w dniach: 5.06-12.06.2018r., zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej poprzez e-mail, z którego nadesłano wiadomość dnia 14.06.2018r.



W związku ze zmianami wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (tzw. RODO) pragnę Państwa poinformować, że Państwa dane osobowe, którymi dysponuję w swoich bazach, wykorzystuję jedynie do celów związanych z prowadzonym przeze mnie konkursem.

Informuję, również, że mają Państwo w każdym momencie prawo do żądania od mnie dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Mają Państwo prawo do cofnięcia zgody poprzez wysłanie e-maila na adres wszystkoopielegnacji@o2.pl  z wpisanym w tytule słowem COFNIJ. Wolę cofnięcia zgody można wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do mojej wiadomości.

Powodzenia,
Greg

5 komentarzy: