środa, 12 grudnia 2018

Ulubieńcy ostatnich dwóch miesięcy:)

Witajcie! 

Tytuł mi się ładnie zrymował.. ale może od razu przejdźmy do rzeczy:)
Oprócz tego, że chwalę się choinką pochwalę się produktami, które to w ostatnich dwóch miesiącach najbardziej mi służyły.  Część kosmetyków  przekazałem przyjaciółce i w związku z Jej pozytywną opinią również je Wam polecę.


Zacznę od wspaniałej pasty od www.happydental.pl. Jest to pasta BEYOND Pearl White GREEN TEA pasta wybielająca do zębów, 120ml w cenie prawie 34zł- KLIK.
Pasta bardzo dobrze czyści zęby, a przy tym nie pdorażnia dziąseł, co w moim przypadku ma ogromne znaczenie. Fantastycznie odświeża i pozostawia zapach zielonej herbaty, a ja ten zapach po prostu uwielbiam. Regularne stosowanie pasty sprawia, że zęby są jaśniejsze i gładsze. Poza tym pasta jest bardzo wydajna, dlatego też uważam, że cena, jaką trzeba za nią zapłacić jest adekwatna do jakości.


Lirene przekonało mnie do siebie po raz kolejny, tym razem dzięki żelom: miętowym żelem peelingującym oraz migdałowym żelem kremowym. Oba produkty dokładnie i skutecznie oczyszczają bez przesuszania i podrażnień, nie naruszają warstwy hydrolipidowej skóry.
Po zastosowaniu skóra nie jest ściągnięta, a wręcz odczuwalny jest komfort, dlatego też uważam te produkty za wyjątkowe. Dobrze się pienią, ładnie pachną, grzeszą wydajnością- czego chcieć więcej?
Jak wiecie fotoprotekcja to u mnie codzienność, więc bardzo się ucieszyłem, że Lirene wprowadziło kosmetyk, który ma nie tylko dość wysoki filtr, ale przy tym ma nawilżać, łagodzić, wzmacniać, wygładzać i chronić nie tylko przed promieniowaniem, ale i smogiem.
Podszedłem do tego kremu sceptycznie, a okazał się strzałem w dziesiątkę.
Jest dość lekki, ale dobrze nawilża, faktycznie łagodzi i wygładza naskórek, a do ochrony też się nie przyczepie, bo skład pod względem filtrów (oczywiście nie tylko filtrów) ma naprawdę w porządku.


Soraya również postawiła na ochronne kremy ochronne, przeciw zanieczyszczeniom powietrza.
Testowałem krem-kompres pod oczy i na powieki oraz krem-kompres na noc o działaniu ultranawilżającym. Oba kosmetyki świetnie się sprawdziły jeśli chodzi o nawilżenie i odżywienie skóry, a regularnie stosowane sprawiają, że skóra staje się bardziej gładka i promienna. 
Myślę, że produkty sprawdzą się przy każdym typie skóry, która jest szczególnie narażona na niekorzystne czynniki zewnętrzne i brakuje jej nawilżenia/nawodnienia.


Teraz prezentuję produkty, które przekazałem "dalej" :)

AA Wings, czyli gama produktów do makijażu jakiś czas temu wzbogaciła się o nowe pomadki w odcieniach Nude, naprawdę piękne kolory, pomadki są bardzo trwałe i świetnie prezentują się na ustach. Przede wszystkim pielęgnują- nawilżają, odżywiają i wygładzają.
Kolejnym produktem z nowości jest puder, który doskonale matuje na wiele godzin, daje mocny efekt wygładzenia, dzięki czemu makijaż wygląda dobrze przez wiele, wiele godzin.



Dermika znów mnie nie zaskoczyła- jak zwykle produkty, w tym i ich nowości świetnie się sprawdzają, Daria stosowała krem-koncentrat BLOQ-AGE, który jest produktem lekki, ale świetnie nawilżającym, poprawiającym elastyczność i koloryt skóry. Na koncentrat nakładała krem na dzień lub na noc z linii V-MODELIST. Krem na dzień pomimo swojej lekkości świetnie pielęgnuje skórę, dodaje jej blasku, nawilża, chroni i jednocześnie stanowi odpowiednią bazę pod makijaż.
Krem na noc zaś jest treściwszy, jak to na krem nocny przystało. Odżywia, wzmacnia, a przede wszystkim uelastycznia skórę, efekty są widoczne po miesiącu stosowania.


Mam nadzieję, że u Was też sporo cudownych nowości w pielęgnacji:)

Ściskam,
Greg

8 komentarzy:

  1. Nic nie miałam i w sumie po produkty marek Lirene, AA czy Soraya bardzo rzadko sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam zarówno ten żel myjący jak i peeling lirene

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem - koncentrat z dermiki też był moim ulubieńcem tyle, że listopadowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, fajnie zaprezentowany! Przed chwilą napisałem do Pani odnośnie współpracy. Świetnie byłoby zobaczyć nasze kosmetyki https://www.pro-sprzet.pl/category/kosmetyki-do-wlosow na tym blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli szukacie sprawdzonego sklepu internetowego z kosmetykami, to osobiście mogę Wam polecić stronę https://eveline.pl/paznokcie/manicure/lakiery-klasyczne . Zakupy przez internet pozwalają oszczędzić mnóstwo wolnego czasu, a na ich stronie mozecie często trafić na liczne promocje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne produkty i ciekawa recenzja. Te kosmetyki również goszczą na półce w moim domu.
    https://www.trinityfinance.com.pl/doradca-kredytowy-gliwice/

    OdpowiedzUsuń