poniedziałek, 21 maja 2012

Farmona Blue Lagoon- "niebieskie" odświeżenie.

Witam:)

Teraz napiszę o żelu do mycia twarzy marki Farmona.
Żel do mycia twarzy jest produktem dla mnie niezbędnym, nie wyobrażam sobie porannej i wieczornej higieny tymże produktem. Jeśli chodzi o produkty tego typu to nie mam sporych wymagań- mają myć-oczyszczać i nie wysuszać przy tym skóry. To główne i najważniejsze zadanie żeli.

Farmona Blue Lagoon. Ekskluzywny żel nawilżająco-wygładzający do mycia twarzy.
Skóra odwodniona i pozbawiona blasku.
Moja opinia:

Opakowanie- bardzo ekskluzywne jak widać, eleganckie i ładnie prezentujące się w łazience. 
Pompka działa bez zarzutu, ale dozuje małą ilość produktu, 4-6 naciśnięć powoduje wydostanie się odpowiedniej dla mnie ilości produktu. 
Konsystencja- ani za rzadka, ani za gęsta- a w sam raz:)
Zapach bardzo przyjemny, świeży, rześki, morski w mojej opinii. Posiada błękitny kolor.
Bardzo dobrze się pieni. 
Co do działania- jak już wspomniałem dla mnie dobry żel, to taki, który oczyszcza moją skórę bez wysuszania jej. Taki jest też recenzowany przeze mnie żel. Faktycznie dobrze oczyszcza moją mieszaną skórę, nie wysuszając jej, nie naruszając jej hydrolipidowego płaszcza. Zaraz po umyciu mam lekkie uczucie "ściągnięcia" skóry, ale mija bardzo szybko, często jeszcze przed tonizowaniem, czy nakładaniem kremu (czekam chwilkę po umyciu twarzy na kolejne etapy pielęgnacji).
Po umyciu twarzy tym żelem jest ona gładka, przyjemna w dotyku. Świetnie przygotowuje moją skórę do golenia. Mojej Monice służył niejednokrotnie do zmycia makijażu- zmył bezproblemowo. 
W dodatku jest bardzo wydajny, kosztuje 17 zł i jest tyle wart, z czystym sumieniem przyznaję.
Uważam, że faktycznie nadaje się do każdego rodzaju skóry.
Produkt na prawdę godny polecenia i uwagi.

Pozdrawiam serdecznie:)

2 komentarze:

  1. Jeśli to dobry żel dla faceta, to biore go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Firmę Farmona znam od strony musów do ciała, scrubu ale jej żelu nigdy nie miałam okazji przetestować. Faktycznie opakowanie jest luksusowe z wygodnym dozownikiem, po za tym cieszę się, że za tak niewielką sumę pieniędzy można zakupić żel dający naprawdę zadowalające efekty.

    OdpowiedzUsuń