wtorek, 8 maja 2012

Farmona, Sweet Secret, Waniliowy scrub do mycia ciała- sekretu ciąg dalszy...... :)

Witam!


Jak obiecałem, zrecenzuję dziś kolejny produkt Farmona, należący do gamy produktów, którą już recenzowałem.
Napiszę dziś o peelingu do ciała. Jeżeli chodzi o peelingi do ciała to ze względu na suchą, niekiedy szorstką skórę ciała wskazane jest, by takowe stosować.

 Przejdę teraz do rzeczy.


Farmona, Sweet Secret, Waniliowy scrub do mycia ciała.  Wanilia i indyjskie daktyle.


Kilka słów od producenta:



Specjalnie opracowana, bogata receptura na bazie nawilżającego ekstraktu z wanilii i dojrzałych daktyli błyskawicznie poprawia kondycję i wygląd skóry, a drobinki ścierające usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, poprawiając mikrokrążenie i dotlenienie skóry. Regularne stosowanie waniliowego scrubu pod prysznic zapewnia uczucie wypielęgnowanej i jedwabiście gładkiej skóry, nadając jej jednocześnie przytulny zapach, który pobudza, uwodzi i inspiruje.Producent zaleca stosowanie produktu 3-4 w 
tygodniu.



Po dodatkowe informację zapraszam na stronę:  


Moja opinia:

Po pierwsze opakowanie- praktyczne, ładnie wyglądające, estetyczne. Konsystencja jest idealna, kremowa, ani za rzadka, ani gęsta.
Jakość produktu absolutnie nie odbiega od jakości innych produktów tej gamy. 
Co więcej.... jest to pierwszy peeling, który odpowiada mi w 100 %, całkowicie.
Wspaniale złuszcza- przez co bardzo wygładza skórę, wyrównuje jej koloryt, bardzo dobrze oczyszcza skórę. W dodatku- co mnie zaskoczyło, nawilża- nie pozostawiając po sobie tłustej, lepiącej warstwy. Drobinki ścierające są dość spore, jest ich mnóstwo. 
Myślę, że będzie nadawał się do każdego rodzaju skóry, aczkolwiek ze względu na efekt "mocnego ścierania" nie poleciłbym go osobom o bardzo wrażliwej skórze. Jednak to tylko moje zdanie :)
Znów muszę napisać o tym zapachu, jest wyjątkowy-  relaksujący zapach wanilii, z dodatkiem daktyli, bardzo intensywny, zachęcający do sięgania po produkt. Napawa optymizmem, dodaje energii, poprawia samopoczucie. Działa wręcz jak SPA!
Dzięki temu peelingowi moja kąpiel nabrała innego, lepszego wymiaru.

Ciężko mi było znaleźć odpowiedni peeling.
Przeważnie te, które stosowałem okazywały się zbyt drobnoziarniste, za słabo złuszczające/ ścierające, lub pozostawiały po sobie tłusty film na skórze.Z tym nie mam żadnego problemu!

Jest to produkt godny polecenia, cena nie jest adekwatna do jakości- jest bardzo niska jak na tak wysokiej jakości preparat. Ubolewam nad faktem, że nie występuje żel pod prysznic, lub/i płyn do kąpieli tej linii.

Podaję link do sklepu marki Farmona, gdzie możecie zakupić produkt w niebywale atrakcyjnej cenie.
Zachęcam oczywiście również do zakupu innych produktów Farmona.

http://sklep.farmona.pl/sweet-secret/710-sweet-secret-waniliowy-scrub-pod-prysznic-5900117096369.html

Pozdrawiam!
GREG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz