sobota, 5 lipca 2014

O nowej linii Soraya ........

Cześć!

Właśnie przedwczoraj skończyły mi się kosmetyki z nowej linii Soraya Body Diet 24.
Dziś napiszę Wam o wszystkich produktach z tej linii, gdyż stosowałam je jednocześnie.

Kilka słów producenta o produktach:

Innowacyjny mechanizm działania bezpośrednio na komórki tłuszczowe
TECHNOLOGIA KOSMETYCZNEJ LIPOSUKCJI
BODY DIET24

Połączenie 3 skoncentrowanych składników aktywnych, aby działać intensywniej niż zwykle.
FAT BURNER (keton malinowy) + ADIPOBLOKER + DIETA KOMÓRKOWA

Innowacyjny mechanizm globalnej walki z cellulitem i tkanką tłuszczową
Ograniczenie komórkom tłuszczowym kalorii i pobudzenie ich do spalania tłuszczu
Działanie w każdej sytuacji! Gdy śpisz, pracujesz, ćwiczysz.
FAT BURNER – aktywuje procesy spalania tłuszczu w komórkach podczas spoczynku, czy snu oraz podczas stresu i wysiłku. Oznacza to, że komórki spalają tłuszcz non-stop.
ADIPOBLOKER – hamuje adipogenezę, czyli dojrzewanie komórek tłuszczowych, zapobiegając wzrostowi ich liczebności.
DIETA KOMÓRKOWA - blokuje wchłanianie glukozy do komórek tłuszczowych, dzięki czemu ogranicza im kalorie i hamuje proces powstawania nowych trójglicerydów po posiłku.


Soraya Body Diet 24 - BALSAM DO CIAŁA WYSZCZUPLANIE I UJĘDRNIANIE

Od producenta:

BALSAM BODY DIET24 to kosmetyk do pielęgnacji całego ciała, przeznaczony dla osób, które chcą znacząco poprawić jędrność skóry i wymodelować sylwetkę.
Formuła z efektem chłodzenia oparta na technologii kosmetycznej liposukcji wykorzystuje nowatorskie składniki aktywne, by ograniczać komórkom tłuszczowym kalorie i pobudzać je do spalania tłuszczu 24 godziny na dobę, w każdej sytuacji!

Opinia:

Opakowanie to ładnie się prezentująca i praktyczna tuba, mieści 200 ml produktu. Wszystkie kosmetyki prócz kremu do biustu mają taką pojemność (krem do biustu ma 150 ml).


W zapachu przeważa mentol, jest świeży, orzeźwiający.
Konsystencja jest lekka, jakby kremowo-żelowa. Szybko się wchłania, daje efekt intensywnego chłodzenia, co bardzo lubi, szczególnie latem.


Zdecydowanie poprawia jędrność i elastyczność skóry, zauważyłam to szczególnie na brzuchu i udach.
Czy zmniejszył się ich obwód? nie wiem, nie mierzyłam tego, ale mimo wszystko produkt mi odpowiada i jestem z niego zadowolona.

Soraya Body Diet - 24 SERUM DO CIAŁA ANTYCELLULIT I WYSZCZUPLANIE

Od producenta:

SERUM BODY DIET24 to kosmetyk do pielęgnacji całego ciała, przeznaczony dla osób, które chcą walczyć z problemem nadmiernej tkanki tłuszczowej oraz „pomarańczowej skórki”.
Formuła z efektem chłodzenia oparta na technologii kosmetycznej liposukcji wykorzystuje nowatorskie składniki aktywne, by ograniczać komórkom tłuszczowym kalorie i pobudzać je do spalania tłuszczu 24 godziny na dobę, w każdej sytuacji!

Opinia:

W tym przypadku zapach jest mentolowo-słodki, mniej mi się podoba w porównaniu do balsamu.


Konsystencja jest bardziej zbita jak balsamu, ale nadal świetnie się wchłania.


Według mnie działa jak powyżej przedstawiony balsam, nastawiony jest na redukcję cellulitu.
Myślę, że w jakimś stopniu może w tym pomóc, ale nie oszukujmy się bez diety i ćwiczeń nie ma mowy, że cellulit zniknie, czy się zmniejszy. 
Ja mam niewielki problem z cellulitem, ale w działanie prewencyjne produktu wierzę.

Soraya Body Diet 24 -  SERUM DO CIAŁA ZAPOBIEGANIE ROZSTĘPOM

Od producenta:

SERUM PRZECIW ROZSTĘPOM to kosmetyk do pielęgnacji partii ciała narażonych na utratę elastyczności skóry i powstawanie rozstępów. Szczególnie polecany osobom szybko przybierającym lub tracącym na wadze.
Formuła z efektem chłodzenia oparta jest na technologii PRO-ELASTIC, która skutecznie poprawia jędrność i elastyczność skóry, w celu ograniczenia ryzyka powstawania rozstępów.
Opinia:
Serum pachnie podobnie jak balsam, ewidentnie wyczuwam tu mentol, jest jednak jakby bardziej słodki, mniej orzeźwiający.


Konsystencją także przypomina balsam, ale wydaje mi się bardziej gęsta.


Straciłam ostatnio na wadze i faktycznie rozstępów jak nie miałam tak nie mam... ale czy to zasługa tego serum? a może wszystkich stosowanych produktów linii? tego nie wiem, gdyż rozstępy to nie mój problem.
Serum jednak doskonale wygładza i uelastycznia skórę, co jest wielkim atutem.


Soraya Body Diet 24 -  KREM DO BIUSTU UJĘDRNIANIE I MODELOWANIE

Od producenta:


KREM DO BIUSTU to kosmetyk przeznaczony dla kobiet, które chcą kompleksowo zadbać o skórę biustu, poprawić jej jędrność i elastyczność, a także sprawić, by biust wyglądał na pełniejszy i bardziej atrakcyjny.
Formuła oparta na technologii aktywnego lipoliftingu wykorzystuje składniki działające na 3 poziomach skóry!
Opinia:

W tym przypadku mamy do czynienia z dość gęstym balsamem, który świetnie się rozprowadza i szybko wchłania, efektu chłodzącego brak, co mnie cieszy. 



Zapach jest najładniejszy ze wszystkich czterech produktów- kwiatowo-pudrowy, ale nienachalny.
Po kilkutygodniowej kuracji skóra faktycznie jest bardziej jędrna, gładka i elastyczna.
Muszę również przyznać, że jej koloryt jest bardziej jednolity.

Moim zdaniem Soraya Body Diet 24 to linia godna uwagi, skutecznością nie odbiega od produktów z tej półki cenowej, a może nawet się wyróżnia na ich tle.
Bez diety i ćwiczeń jak już wspominałam cudów bym się nie spodziewała, ale jako uzupełnienie, wspomaganie walki o piękne, jędrne ciało jak najbardziej!

Znacie może tą linię Soraya?

Pozdrawiam serdecznie,
Mika

17 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tej linii naprawdę wiele dobrego, coś w tym musi być i wierzę w to, ze te produkty pozytywnie działają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są te kosmetyki, wiem bo sama używam i baaardzo polecam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama się ostatnio nad nimi zastanawiałam, jak tylko skończą sie moje produkty ujędrniające to z chęcia sięgnę po tą linie Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego do biustu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś Soraya już dawno nie używana u mnie, ale mam od niedawno linię dla dzieci od nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już sporo dobrego słyszałam o tych kosmetykach i może skuszę się choćby na jeden dla wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te produkty,mam podobny zestaw ale z Eveline, najbardziej spodobał mi się krem do biustu ujędrnianie i modelowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mój cellulit zmniejszył się bez ćwiczeń i diety :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam. Używam serum antycellulitowego i myślę, że faktycznie bez ćwiczeń i diety efekty na pewno byłyby mniejsze, ale w połączeniu z aktywnością fizyczną serum daje booooskie efekty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście znam. Zaraz po premierze kupiłam cała linię :) cellulit i wyszczuplanie mam juz drugie opakowania. Seria faktycznie godna polecenia, doskonale pielęgnuje ciało, ja połączyłam to z ćwiczeniami i faktycznie modeluje i ujędrnia w sposób widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też używam serum wyszczuplająco-antycellulitowego i kremu do biustu. Idealnie nawilżają i ujedrniają

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam to serum antycellulitowo - wyszczuplajace i dokupiłam sobie też krem do biustu i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że największą popularnością cieszy się serum antycellulitowe i krem do biustu, bo ja też mam taki zestawik

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne kosmetyki naprawde bardzo skuteczne ja już po tygodniu uzywaia serum antycellulitowego zobaczyłam super efekty- polecam :)

    OdpowiedzUsuń