wtorek, 29 listopada 2016

Nasiona truskawki i olej kokosowy- duet doskonały?

Cześć,

Peeling do ciała to mój niezbędnik, w tej kwestii lubię zdecydowanie "zdzieraki" w postaci peelingów cukrowych lub solnych. Dziś opowiem Wam o produkcie 



NATURE QUEEN - Peeling do ciała z nasionami truskawki

Zacznę tradycyjnie od opakowania, jest nim plastikowy słój mieszczący 100ml produktu, jego cena to prawie 36zł- klik.


W przypadku żeli, peelingów do ciała zapach ma dla mnie duże znaczenie, w tym przypadku mamy do czynienia z zapachem truskawek, mnie się podoba, zapach jest naturalny i nieprzekombinowany.
Peeling ma postać gęstej masy, posiada ogromną ilość nasion truskawek, ale mimo to nie są one zbyt ostre, w tym aspekcie znacznie bardziej wolę peelingi silne i cukrowe.


Po zastosowaniu skóra jest natłuszczona, dzięki olejowi kokosowemu, nie domaga się zastosowania balsamu, czy masła do ciała.
W trakcie masażu skóry nie staje się zaróżowiona ani w jakikolwiek sposób podrażniona, zatem myślę, że to dobry produkt dla osób o wrażliwej skórze
Po takim zabiegu skóra pozostaje gładka i nawilżona, jednakże brakuje mi w nim mocniejszego działania złuszczającego i oczyszczającego.
Mam mieszane uczucia co do produktu, jak dla mnie nie jest doskonały, ale nie jest też kiepski.


Pozdrawiam,
Greg

5 komentarzy: