wtorek, 4 kwietnia 2017

ZEN - PROPOZYCJA OD LAMBRE

Cześć!

Z doświadczenia wiem, że wiele osób pomija w codziennej pielęgnacji preparaty na okolice oczu.
Skóra pod oczami przez to, ze jest znacznie cieńsza i wrażliwsza potrzebuje szczególnego traktowania, dlatego też warto sięgać po produkty specjalistyczne i jeden taki postanowiłem dziś Wam zaprezentować:)


LAMBRE ZEN - Krem pod oczy

Produkt zamknięto w niewielkim, poręcznym opakowaniu z pompką. 15ml kremu kosztuje prawie 50zł - KLIK.



Posiada dość treściwą, gęstą konsystencję i pozbawiony jest zapachu, co uważam za atut w przypadku kremów pod oczy.
Pozostawia na skórze lekki film, bardzo mi to odpowiada w przypadku kremów pod oczy, gdyż skóra jest tu znacznie cieńsza i wrażliwsza. Według mnie najlepiej spisuje się na noc.
Krem długotrwale nawilża, przez co skóra jest widocznie i odczuwalnie gładsza.
To jest jego największy atut. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam też poprawę napięcia skóry w okolicach oczu. Jeśli zaś chodzi o działanie na oznaki zmęczenia to mam z tym niewielki problem ostatnio, więc spektakularnych efektów zauważyć nie mogłem.

Jeśli komuś zależy na dobrze nawilżającym, odżywczym, wygładzającym kremie pod oczy i cena ok. 50 zł nie wydaje się wygórowana to z czystym sumieniem ten produkt polecam.
Sądzę, że z powodzeniem nadaje się dla osób 25+.

Ściskam,
Greg

9 komentarzy:

  1. Ale eleganckie opakowanie, pierwszy raz czytam o tej marce, zaraz popatrzę co mają w ofercie. Chętnie coś zamówię, bo lubię takie nowinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że działa, ładne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tak dawno odkryłyśmy, że u nas najlepiej na skórę pod oczy działa żel aloesowy holika ;) Żadne kremy nie dały nam tak dobrego efektu.

    OdpowiedzUsuń
  6. hopefully with this information gives inspiration to us in developing a wide range of research to improve health

    salep panu di apotik
    obat kencing nanah di apotik
    salep bekas koreng menghitam

    OdpowiedzUsuń
  7. Krem wygląda bardzo ciekawie i zachęca designem opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mógłby mi się spodobać :) i jakie ciekawe opakowanie, takie eleganckie.

    OdpowiedzUsuń