sobota, 21 września 2013

Balsam po goleniu od Yves Rocher

Kochani,

Dziś napiszę o kolejnym, męskim produkcie. Balsam po goleniu to podstawa pielęgnacji zapewne większości mężczyzn:)
Zachęcam do poczytania o propozycji Yves Rocher:)

Yves Rocher - Odświeżający balsam po goleniu


Od producenta:

Balsam o potrójnym działaniu. Wyciąg z Aloesu bio odświeża i nawilża skórę, a woda z kwiatów rumianku zapewnia efekt chłodzący, łagodząc podrażnienia po goleniu. Twoja skóra będzie ukojona, nawilżona i gładka aż do wieczora – koniec z uczuciem pieczenia i dyskomfortu!
Działanie
Zalety produktu
● Formuła, która łatwo się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego lub lepkiego filmu.
● Efekt chłodzący.
● Odświeżenie i nawilżenie skóry.
● Gładka skóra przez cały dzień.
● Odpowiedni do każdego rodzaju skóry.
Składniki
Składnik aktywny
Pozwól swojej skórze odkryć uczucie świeżości i nawilżenia, dzięki linii kosmetyków pielęgnacyjnych dla mężczyzn Fraîcheur Homme wzbogaconych w wyciąg z Aloesu bio. Laboratoria Yves Rocher wprowadziły do tej linii nasycony wodą i substancjami nawilżającymi Aloes bio z Meksyku, ze względu na jego wyjątkowe właściwości* w zakresie nawilżania i ochrony skóry.
*testy in vitro

Opinia:

Balsam znajduje się w poręcznej buteleczce o bardzo ciekawym wyglądzie. Przeważnie spotykam męskie kosmetyki w ciemnych kolorach, a tutaj taki miły wyjątek:)
100 ml balsamu kosztuje obecnie 32 zł (KLIK), ale nierzadko widuję go w promocyjnej cenie.




Posiada bardzo ładny, świeży, męski zapach.
Konsystencja jest lekka, dość rzadka, przypomina mleczko.


Kosmetyk idealnie rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu, nie lepi się.
Tuz po goleniu moja skóra zawsze jest "ściągnięta", wysuszona, podrażniona i pojawiają się na nie wypryski. Produkt ten minimalizuje te problemy,  zapewniając doskonałe działanie nawilżające i łagodzące- tuż po nałożeniu mija uczucie "ściągnięcia", skóra odzyskuje komfort, a zaczerwienienia stopniowo znikają.
Bardzo lubię efekt chłodzący, który towarzyszy mi przez chwilę po zastosowaniu balsamu.
Nie dziwie się, że produkt został nazwany "odświeżającym"- faktycznie jest lekki, nie obciążą skóry, tylko odświeża ją i orzeźwia. Nałożenie dodatkowego produktu, jak np. krem na dzień nie stanowi problemu.

Niebawem DZIEŃ CHŁOPAKA, myślę, iż warto zapoznać się z ofertą dla mężczyzn Yves Rocher.
Klikając TUTAJ możecie zapoznać się z innymi kosmetykami dla Panów.

Pozdrawiam,
Greg

26 komentarzy:

  1. Jest także mleczko nawilżające, opóźniające odrastanie włosków dla kobiet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kupić dla swojego mężczyzny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój facet nie używa takich specyfików, bo goli się maszynką elektryczną :P Kiedyś mu nawet dałam jakiś balsam po goleniu to niestety leży nieużywany :P

    OdpowiedzUsuń
  4. O może bym kupiła swojemu mężczyźnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aloesowe kosmetyki są bardzo dobre i mają MEGA właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że YR ma kosmetyki dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety ja nie mam komu kupić bo tata używa czego innego a tż jest na większość rzeczy uczulony ;) i od razu powiedział że balsamy to nie dobry prezent bo na zmarnowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja także nie miałam pojęcia że YR ma kosmetyki dla panów:P dobrze wiedzieć:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się obiecująco i ma całkiem przystępną cenę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam do tej pory specjalnych produktów po goleniu, najczęściej była to zwykła oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. butelka wygląda trochę tandetnie :P no i tyle nie dałabym za balsam po goleniu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. ja do golenia używam pianki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kosmetyk służy do pielęgnacji po goleniu, a nie do golenia:)

      Usuń
    2. Aaa jak tak to co innego :P jednak dla mnie i tak zbedny :P

      Usuń
    3. nie doczytałam, wybacz.. jak ma związek z goleniem, to dla mnie jednoznacznie jest do golenia ;) po goleniu uzywam normalnego balsamu / masła :)

      Usuń
  13. Fajny produkt, mężczyźnie też należy się trochę przyjemności, od czasu do czasu hehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rzadko się spotykam z recenzjami męskich kosmetyków, a to bardzo fajny pomysł!

    Teraz już będę wiedzieć, co kupić mojemu facetowi na 30 września ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zamawiam ten balsam, na 30 września będzie jak znalazł. Zastanawiam się jeszcze, którą wodę wziąć dla siebie, chyba wezmę tą, co recenzowaliście ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda na dobry kosmetyk. Większość rzeczy z YR się u mnie sprawdziło, chociaż nie wsyzstkie.

    OdpowiedzUsuń