poniedziałek, 30 września 2013

Intensywna regeneracja skóry z Riche Crème od Yves Rocher!

Witam,

Gdy tylko na dworze robi się zimniej moja skóra bardzo się przesusza, zaczyna się łuszczyć i traci blask.
Aby przywrócić jej komfort postanowiłam sięgnąć po treściwe produkty, bogate w olejki roślinne.
Kosmetyki, które Wam przedstawię zawierają aż 30 drogocennych olejków, zatem sam skład zachęcił mnie do stosowania produktów.

Yves Rocher -  Riche Crème Przeciwzmarszczkowy krem regenerujący na noc


Od producenta:

Krem do twarzy do codziennego stosowania na noc, idealny kosmetyk przeciwzmarszczkowy dla suchej, dojrzałej cery. Gęsty, aksamitny krem o różanym zapachu, głęboko odżywia i regeneruje naskórek. Wygładza skórę dzień po dniu, nadaje jej uczucie komfortu i miękkości, zmarszczki stają się mniej widoczne. Sen staje się prawdziwą regeneracją również dla skóry.
Działanie
· odżywia przesuszoną skórę twarzy
· regeneruje i działa przeciwzmarszczkowo
· zmiękcza skórę
Składniki
30 drogocennych olejków roślinnych
· 10 olejków bogatych w nienasycone kwasy tłuszczowe pomocnych w regeneracji skóry: ze słonecznika, kukurydzy, krokosza, lnianki, róży muscat, winogron, brzoskwini, orzecha włoskiego, moreli, wiesiołka 
· 10 olejków bogatych w witaminę A i E oraz składniki niezbędne do ochrony skóry przed starzeniem: palmowy, rzepakowy, kokosowy, pistacjowy, z orzecha laskowego, awokado, bawełny, orzecha nerkowca, ryżu, pszenicy
· 10 olejków bogatych w skwalen, woski i sterole nadające skórze miękkość: z makadamii, oliwek, arganowy, z owoców Gevuina avellanami, z rośliny limnanthes, z jojoby, rycynowy, z andiroby, kamelii, mango

Opinia:

Opakowanie produktu to ładnie się prezentujący, elegancki słoiczek, mieści 50 ml produktu.
Obecnie kosztuje 119 zł i możecie zakupić go TUTAJ.


Oprócz kartonika z folią krem posiada zabezpieczenie,co uważam za wielką zaletę.


 Zapach ma dość intensywny, według mnie ciężki do sprecyzowania, ale bardzo mi się podoba.
Konsystencja jest gęsta, w kontakcie ze skórą staje się płynna i doskonale rozprowadza się na twarzy. Krem pozostawia na skórze delikatny film, zapewne dzięki zawartości tylu cennych olejków, ale przy tym nie zauważyłam żadnego pogorszenia się skóry, a mam skłonność do zapychania porów, nie przybyło mi zaskórników, ani wyprysków.
Tuż po nałożeniu mija uczucie "ściągnięcia", skóra odzyskuje komfort i jest wygładzona.
Regularnie stosowany poprawił intensywnie nawilżył i odżywił moją skórę, sprawił, że wygląda bardziej promiennie i jest bardziej elastyczna, jędrniejsza. Linie powstałe w wyniku przesuszenia zniknęły.


Yves Rocher -  Riche Crème Krem przeciwzmarszczkowy pod oczy


Od producenta:

Krem pod oczy o działaniu przeciwzmarszczkowym to kosmetyk idealny dla suchej, dojrzałej cery. Lekka, świeża konsystencja zapewnia błyskawiczne wchłanianie się kosmetyku w delikatną skórę. Krem odmładza spojrzenie, wygładzając skórę wokół oczu, głęboko odżywia i regeneruje naskórek. Skóra jest gładsza, bardziej napięta i mocniejsza, a zmarszczki płytsze.
Działanie· odżywia skórę wokół oczu
· regeneruje i działa przeciwzmarszczkowo
· zmiękcza skórę


Opinia:

Krem znajduje się w niewielkim słoiczku, tak, jak w przypadku kremu na noc opakowanie bardzo mi się podoba. Obecnie kosztuje 92 zł, a jego pojemność to 15 ml, do kupienia TUTAJ.



Zapach bardzo przypomina krem na noc, zaś konsystencja jest lżejsza.


Skórę wokół oczu miałam najbardziej przesuszoną i nie żałowałam tym okolicom kremu.
Poziom odżywienia i nawilżenia bardzo mnie usatysfakcjonował. Cienie stały się mniej widoczne, przez co skóra wydaje się bardziej wypoczęta, jest promienna i gładsza.
Po dłuższym stosowaniu zauważyłam uelastycznienie i napięcie skóry.

Z całą gamą zapoznać się możecie klikając tu: KLIK.

Pozdrawiamy,
Mika

28 komentarzy:

  1. ciekawe produkty, ale w dalszym ciągu nie na moją kieszeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten krem regenerujący wygląda ciekawie, aż 30 olejków, fajna sprawa:) szkoda, że jest taki drogi:(

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam pielęgnacji YR , krem wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje - na pewno warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o losie, nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety, mam ten sam problem ze swoją skórą, który nasila się właśnie o tej porze roku..Tragedia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogie, ale składniki aktywne drogocenne.

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się, że kremy przypadły Ci do gusty, nie wiele kosmetyków Yves Rocher miałam do tej pory

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mimo,że mam cerę tłustą to także zaobserwowałam u siebie takie objawy też jak się robi zimno,dobrze,że krem się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super, że krem sie spisał. Jeszcze jego w ofercie YR nie znalazłam, ale jak widać chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie teściowa tej serii uzywa od wielu wielu lat i niestety znikome efekty....naprawdę, szkoda kasy,,,chyba ze od cery to zalezy to przepraszam Was najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te kremy, ale trochę drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. opakowanie wygląda bardzo luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki YR, ale za ich kremami do twarzy (poza hydro vegetal) nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ pięknie te opakowania wyglądają, bardzo elegancka linia kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama miała próbkę tego kremu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pamiętam czy go miałam ale recenzja zachęcająca. :) jednak mocne zapachy kremów z moją cerą nie bardzo się lubią. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochani, zmieniłam nazwę bloga na jolanta-strazyc.blogspot.com

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię kosmetyki z Yves Rocher i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja jeszcze nie miałam nic z YR :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też nie miałam nic z YR...
    ale te kramy wydają się całkiem, całkiem.. może kupię mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dużo kosmetykó z YR są fantastyczne, zwłaszcza żele pod prysznic i balsamy ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. wygląda super, a szukam właśnie prezentu dla Mamy..nadałby się:)

    OdpowiedzUsuń