poniedziałek, 2 grudnia 2013

Regenerum- tym razem do ust!

Witajcie Kochani,

Usta są bardzo delikatne, wymagają zatem szczególnej troski. Dbamy o nie niezależnie od pory roku, ale w okresie jesienno-zimowym czynimy to najintensywniej.
Przedstawimy Wam dziś produkt, który służy nam już od kilku tygodni.

Rege­ne­rum - rege­ne­ra­cyjne serum do ust

Od producenta:

Rege­ne­rum rege­ne­ra­cyjne serum do ust odży­wia i pie­lę­gnuje deli­katną skórę ust, jed­no­cze­śnie dogłęb­nie ją nawil­ża­jąc oraz chro­niąc przed utratą wil­goci. Dzięki skład­ni­kom zapew­nia­ją­cym odbu­dowę war­stwy lipi­do­wej naskórka, serum sku­tecz­nie rege­ne­ruje nawet bar­dzo suchą, podraż­nioną i popę­kaną skórę ust, przy­no­sząc jej ulgę i uko­je­nie.
Dodat­kowo Rege­ne­rum zapew­nia skó­rze ust dłu­go­trwałą ochronę przed słoń­cem (SPF 15) i szko­dli­wym dzia­ła­niem innych czyn­ni­ków zewnętrz­nych (mróz, wiatr), spra­wia­jąc, że usta są zawsze mięk­kie, ela­styczne i jedwa­bi­ście gładkie.
  • inten­syw­nie rege­ne­ruje nawet bar­dzo suchą skórę ust
  • odży­wia i pielęgnuje
  • nawilża i chroni przed utratą wilgoci
  • zapew­nia ochronę przed słoń­cem (SPF 15)
  • chroni przed szko­dli­wym wpły­wem czyn­ni­ków zewnętrznych
  • zapew­nia jedwa­bi­stą gład­kość i elastyczność
Opinia:

Serum ma postać pomadki, co jest bardzo wygodym i praktycznym rozwiązaniem. Nie przepadamy za słoiczkami, które uniemożliwiają higieniczną aplikację.


Pachnie jak guma balonowa- bardzo przyjemny zapach dzieciństwa:)
Produkt rozprowadza się idealnie gładko, pozostawia na ustach ochronną warstwę. Głęboko nawilża i odżywia, łagodzi wszelkie podrażnienia. Wspaniale radzi sobie ze spierzchniętymi wargami, regeneruje je i stopniowo przywraca im zdrowy wygląd.
Najistotniejsze jest to, że działa błyskawicznie, tuż po nałożeniu i efekt utrzymuje się kilka godzin.
Niewiele znamy pomadek, które chronią również przed promieniowaniem UV, Regenerum posiada spf 15, bardzo nas to satysfakcjoinuje i czyni to owy produkt innowacyjnym i wszechstronnym.


Zapraszamy Was na stronę: http://regenerum.pl/, możecie poczytać tam o wszystkich produktach Regenerum.

Jak dbacie o swoje usta? Podzielcie się swoimi sposobami:)


Przypominamy o konkursie, który trwa tylko do dziś do północy!!
Już jutro planujemy podać wyniki!

http://wszystkoopielegnacji.blogspot.com/2013/11/organic-matcha-wyprobuj-i-ty.html


Pozdrawiamy serdecznie,
G&M

23 komentarze:

  1. Też nie lubię produktów do ust w słoiczkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. przydałoby mi się.. czekanie na autobus nie sprzyja moim ustom..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach gumy balonowej to jest coś co uwielbiam, strasznie kusząca sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Guma balonowa! mmm, pewnie bym go jadła z ust!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by się spodziewał, że tak aptecznie wyglądająca pomadka będzie pachnieć gumą balonową :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, ale na zimę kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo chętnie bym go przygarnęła ! W sam raz dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ostatnio reklamę właśnie tego preparatu do ust,super,że działa,mam w planach zakupić maskę do włosów z tej firmy i zastanawiałam sie właśnie nad tą pomadką widze,że nie muszę się teraz wahać między Regenerum a Neutrageną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest na mojej wishliscie:) myślę, ze to naprawdę fajny i godny uwagi produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja aktualnie zaopatrzyłam się w masełka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach gumy balonowej?? kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przydałoby mi się takie regenerum, a w dodatku zapach gumy balonowej:))

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę sobie coś takiego kupić:)
    chciałam Cię zaprosić do mnie na rozdanie, giveaway:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń
  14. nie wyobrażam sobie zimy bez pomadek ochronnych, dodatkowo ten zapach... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny produkt, w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czemu, ale spodziewałam się nie przyjemnego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fakt o usteczka trzeba dbać, do pielęgnacji używam balsamu z Neutrogeny a mam ogromną ochotę na Burt's Bee :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne jest Regenerum, mogę polecić również Regenerum odżywka do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od kilku dni się zastanawiam co użyć by zregenerować swoje usta i właśnie wpadłam na Twój wpis :) Na pewno spróbuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam nie wierzę w te bezbarwne szminki i wolę nawilżać usta balsamem Nivea w słoiczku (chociaż przyznaję, że komfort użytkowania takiego balsamu jest znacznie gorszy) albo sama robię peeling z kremu i cukru. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń