czwartek, 25 sierpnia 2016

Doskonałe nawilżenie w pięknym opakowaniu!

Hej!

Nawilżanie, nawilżanie, nawilżanie... moja problemowa, skłonna do przesuszeń i odwodnienia skóra ciągle się go domaga. Niejednokrotnie się przekonałam, że produkt z napisem "nawilżający" okazał się nieskuteczny, np. pozostawiał tłustą warstwę, a nie nawilżał.
Dziś możecie się przekonać jak to jest z emulsją nawilżającą Dr. Hauschka.



Dr. Hauschka - Emulsja nawilżająca

Produkt zamknięto jw szklanym, eleganckim flakonie, prezentuje się on naprawdę pięknie.
30ml kosztuje 71zł- KLIK.  Występuje również w wersji 100ml.



Produkt ma zapach ziołowo-alkoholowy, na początku czuje intensywną woń alkoholu, ale na szczęście ona dość szybko znika. Najważniejsze jest dla mnie oczywiście działanie.
Emulsja bardzo skutecznie, ale przede wszystkim długotrwale nawilża skórę, a tym samym dodaje jej blasku i sprawia, że jest przyjemna w dotyku.
Nie przetłuszcza skóry, nie obciąża jej i nie powoduje powstawania zaskórników, czy wyprysków. Zauważyłam, iż działa znacznie intensywniej niż "zwykłe" kremy nawilżające. Posiada lekką, dość rzadką, ale i odżywczą konsystencję, sprawdzi się latem, jak i zimą moim zdaniem, w szczególności przy cerze mieszanej. 


Pozdrawiam,
Mika

6 komentarzy:

  1. Nam też zależy na dobrym nawilżeniu bez tłustej warstwy :) Niedawno zamówiłyśmy azjatycki Lotion, który ponoć to zapewnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowanie rzeczywiście piękne, polubiłam kosmetyki Dr. Hauschka i chętnie kiedyś sięgnę po tą emulsję

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego, ale chętnie to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. akt opakowanie bardzo ładne ma ta marka

    OdpowiedzUsuń
  5. najważniejsze, że działa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intrygują mnie kosmetyki do twarzy tej firmy. DOtychczas miałam tusz do rzęs i balsam do ciała - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń