piątek, 5 sierpnia 2016

O pewnej gumie słów kilka :)

Cześć,

Na naszym blogu możecie spotkać niezbyt pochlebne recenzje na temat produktów do stylizacji włosów, ale niestety... co jak co, ale z doborem produktów tego typu mam niekiedy spory problem.
Najczęściej narzekam na wzmaganie przetłuszczania włosów, powodowanie łupieżu, wysuszanie włosów.
Na szczęście z poniższym produktem,m takich niemiłych "przygód" nie miałem:)



Stile Unico Professional - GUMA DO KREATYWNEJ STYLIZACJI WŁOSÓW

Produkt zamknięto w praktyczny, plastikowy słoiczek, pojemność produktu to 100ml, a cena ok.8zł.


Guma pachnie intensywnie, ciężko mi dokładnie sprecyzować nuty zapachowe, ale zapach długo utrzymuje się na włosach. Mnie osobiście się podoba.
Konsystencja jest gęsta, , najpierw dobrze jest rozgrzać preparat w dłoniach, a później nakładać na włosy, wówczas staje się lżejszy.


Świetnie rozprowadza się na włosach i doskonale stylizuje bez sklejania i nabłyszczania włosów.
Fryzura przy tym wygląda naturalnie.
Mam dość krótkie włosy i szczególnie do takich ją polecam.
Guma minimalnie obciąża włosy, ale w takim stopniu, że mi to nie przeszkadza, gdyż myję je codziennie wieczór. 
Generalnie jestem bardzo zadowolony z tego kosmetyku, a na koniec dodam, ze w tej cenie i o tak sporej wydajności nie miałem lepszego produktu. 


Pozdrawiam,
Greg

5 komentarzy:

  1. Nie używam kosmetyków do stylizacji włosów, bo nic na moją szopkę nie działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja też, w ogóle niczego do stylizacji włosów nie używam

      Usuń
  3. Raz używałam podobnej gumy gdy ścięłam włosy na sprzedać (1,5m) ale skutkowało to krótką fryzurą z tyłu głowy więc postawiałam je na żele ale gumy były lepsze ;D Tera już na szczęście cieszę się długimi włosami ;P

    OdpowiedzUsuń