niedziela, 7 sierpnia 2016

Nowość od L'biotica

Hej,

"Oczy są zwierciadłem duszy"- nie możemy się nie zgodzić....
O skórę pod oczami trzeba dbać szczególnie, gdyż szybko się starzeje- jest cieńsza i bardziej wrażliwa.
Dziś zapraszamy na recenzję plastrów pod oczy :)



Opakowanie płatków zawiera 3 zestawy po dwa płatki, ich cena to 9,10zł- do kupienia np. TUTAJ.



Stosowaliśmy je tak, jak zalecił producent:
1. Dokładnie umyj i osusz twarz. 
2. Delikatnie nałóż płatki pod oczy, powinny dokładnie przylegać do skóry. 
3. Pozostaw płatki na twarzy 20-30 min. 
4. Po usunięciu płatków, pozostały żel wmasuj w skórę .


Tuz po nałożeniu dają uczucie przyjemnego chłodu i ukojenia.
Idealnie się sprawdzają po nieprzespanej nocy, czy po imprezie, kiedy to oznaki zmęczenia dają się we znaki.

Błyskawicznie poprawiają poziom nawilżenia i daje uczucie gładkości.
Skóra pod oczami staje się jaśniejsza i wygląda po prostu lepiej a to wszystko po półgodzinnym "seansie z plastrami":)




Regularnie stosowane zmniejszają cienie i obrzęki pod oczami.

Bardziej przypadły nam do gustu płatki rozświetlające, gdyż mamy wrażenie, że właśnie to rozświetlenie potrzebne jest nam najbardziej. Nawilżające zaś odczuwalnie lepiej nawilżają.


Pozdrawiamy,
G&M

8 komentarzy:

  1. uwielbiam płatki pod oczy, tych jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja szukam idealnych platkow pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam takich cudów, ale płatki z destylatem borowinowym pod oczy są MEGA! :) Robię sama :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam te płatki pod oczy L'biotica i także je polecam. Najfajniej się u mnie sprawdziły te rozświetlające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt, właśnie sobie kupiłam i póki co działanie jest bardzo przyjemne i zadowalające ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna alternatywa dla wypoczętych oczu przed wielkim wyjściem! Dla mnie niezbędne w mojej kosmetyczce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, jakby mobilny produkt, gdyż płatki można łatwo schować w kosmetyczce i nawet w podróży dbać o rozjaśnianie cieni pod oczami ;) W dodatku fajne nawilżenie i miłe efekty stosowania.

    OdpowiedzUsuń