wtorek, 2 sierpnia 2016

Męska woda toaletowa INDIA!

Witajcie!

Nieodłączny element mojej codzienności, zapewne i większości mężczyzn to stosowanie wody toaletowej:)
Ta, o której Wam dziś napiszę zdecydowanie należy do wyjątkowych:)


INDIA - MĘSKA WODA TOALETOWA

Flakon jest minimalistyczny i konkretny, bardzo mi odpowiada.
100 ml wody kosztuje obecnie w sklepie internetowym 139zł, zakupicie ją TUTAJ.



Od razu zaznaczam, że dominującą nutą są jak sama nazwa wskazuje konopie i aby wiedzieć jak one pachną musicie przekonać się sami. Części moich znajomych zapach się niesamowicie podoba, innym wcale- kwestia gustu.


Zapach jest bardzo intensywny, drzewny i "ciepły".
Zdecydowanie wyczuwam bogactwo nut drzewnych i skóry, sporo akordów ziołowych. Zapach jest bardzo trwały, elegancki i odważny. Doskonały na co dzień, jak również na ważne wyjścia, spotkania towarzyskie, czy biznesowe.
Idealnie nadaje się według mnie na okres jesienno-zimowy, ze względu na swoją "ciężkość" ale nie tylko. Ja po prostu latem wolę lżejsze zapachy, nuty typowo świeże.

Ogólnie rzecz biorąc mnie zapach ten przypadł do gustu i śmiało mogę go polecić.

Pozdrawiam,
Greg

6 komentarzy:

  1. myślę, że zapach spodobałby się mojemu chłopakowi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mężczyzna lubi drzewne aromaty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, jeszcze nie miałam okazji jej powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem bardzo ciekawa tych produktów, ale zapachy w kosmetykach nie były zbyt fajne, więc nie wiem czy warto zakupić perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak ładnie pachnący mężczyzna :P
    "Zapach jest bardzo trwały, elegancki i odważny" Nic więcej na zachętę nie potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń