wtorek, 18 października 2016

Pielęgnacja od stóp do głów..:)

Cześć!

Nie na darmo taki tytuł dziś Wam zapodałam :)
Chodzi mianowicie o maski marki Dermaglin- jedna do skóry głowy, druga zaś do stóp:)




Dermaglin - Maseczka do skóry głowy/ Maseczka do stóp

Maskę do włosów zamknięto w miękkiej tubie, znajduje się w niej 50ml produktu, zaś maska do stóp znajduje się w saszetce.




Są gęste, posiadają ciemny kolor i neutralny, nienachalny zapach.
Jeden, jak i drugi produkt dobrze się rozprowadza i po kilku minutach zastyga na skórze.
Jak na maseczki glinkowe bezproblemowo się zmywają, co mnie cieszy.
Muszę przyznać, że jedna, jak i druga maska doskonale oczyszcza skórę,




W przypadku produktu do skóry głowy ma to wielkie znaczenie, gdyż tam bardzo mi się skóra przetłuszcza.
Zauważyłam, że świetnie łagodzi podrażnienia i niweluje świąd.

Maska do stóp nie tylko oczyszcza, ale doskonale odświeża i wygładza stopy. Mam wrażenie, że faktycznie ogranicza pocenie się stóp, a już na pewno zapobiega przykremu zapachowi stóp!


Pozdrawiam,
Mika

8 komentarzy:

  1. Maska do stóp,nigdy jeszcze nie rozpieszczałam tak moich stóp

    OdpowiedzUsuń
  2. Maska do stóp,nigdy jeszcze nie rozpieszczałam tak moich stóp

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam maseczkę do twarzy Dermaglin, nawet nie wiedziałam, że do stóp też mają. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie maseczka do skóry głowy powodowała swędzenie, ale jak dodawałam ją do szamponu, to fajnie się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wypróbować tą maseczkę na skalp. coś dla mnie bo mam wrażliwy i swędzący czasami

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam, że robią w większych opakowaniach :). Znałam jedynie ich saszetkowe maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znamy tych kosmetyków ale ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń