środa, 5 października 2016

Różany ulubieniec!

Kochani,

Uwielbiam zapach różany, a jeśli jest on "podany" w tak naturalny i nieprzekombinowany sposób jak robi to marka Dr Hauschka to jestem kilkaritnie na TAK!:)



Dr Hauschka -  Balsam do ciała z płatków róży 

Balsam znajduje się w poręcznej tubce zawierającej 145ml produktu, a jego cena to 80zł- KLIK.
Posiada gęstą konsystencję i ciemny kolor.

Jego piękny, kojący zapach płatków róż bardzo zachęca do regularnego stosowania.
Mnie ten zapach relaksuje, napawa pozytywną energią, po prostu go uwielbiam!
W początkowej fazie stosowania zauważyłam nawilżenie i wygładzenie skóry- jak po zastosowaniu wysokiej jakości nawilżającego kosmetyku.


Lekkiego szoku doznałam, gdy po dwóch tygodniach moja skóra stała się bardziej gładka i jędrna - wydaje mi się, iż to jeden z najmocniej działających na mnie produktów do ciała. Wmasowywałam go codziennie rano i na noc, przez co na długo mi nie wystarczył, ale swoje zadziałał. 
Co najistotniejsze to fakt, że efekty nie są "na chwilę", tylko cenne składniki dbają o naszą skórę długofalowo.
Uwielbiam markę Dr Hauschka, w tych skromnych opakowaniach kryją się naprawdę cudowne kosmetyki <3


Pozdrawiam,
Mika

7 komentarzy:

  1. z produktami tej firmy mam bardzo małe doświadczenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale działanie kusi :). Lubię tego typu produkty, których działanie nie jest chwilowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś coś miałyśmy coś tej firmy ale już nie pamiętamy naszej opinii :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie taki balsam na długo by nie starczył :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne działanie, lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale już go chcę :D

    OdpowiedzUsuń