wtorek, 25 października 2016

Różana przyjemność z Dr Hauschka!

Kochani,

W momencie kiedy na zewnątrz robi się chłodno i grzać zaczynają kaloryfery moja skóra domaga się intensywnego nawilżenia i ukojenia. W tym celu sięgam po produkty bardziej treściwe i tym razem skusiłam się na krem Dr Hauschka w wersji różanej.


Dr Hauschka -  krem z płatków róży na dzień

Krem zamknięto w tubie przypominającej te, w których znajdują się maści. To rozwiązanie według mnie praktyczne, gdyż można produkt wycisnąć prawie do samego końca. 30ml kosztuje 91zł- KLIK, można powiedzieć, że "aż" 91zł, jednakże naturalny produkt o świetnym składzie musi kosztować.






Krem posiada dość gęstą, a jednocześnie lekką konsystencję. Nie wchłania się całkowicie, ale też nie zostawia tłustego filmu na skórze. Świetnie nadaje się pod makijaż.
Jego piękny, kojący zapach płatków róż bardzo zachęca do regularnego stosowania.
Mnie ten zapach relaksuje, napawa pozytywną energią, po prostu go uwielbiam!
Na początku stosowania odczułam i zauważyłam nawilżenie i wygładzenie skóry- jak po zastosowaniu wysokiej jakości nawilżającego kosmetyku.
Zaskoczeniem dla mnie jednak było, gdy po kilkunastu dniach codziennego stosowania moja skóra stała się bardziej gładka i jędrna - wydaje mi się, iż to jeden z najintensywniej działających na mnie kremów na dzień w aspekcie nawilżenia i odżywienia.



Polecam i pozdrawiam,
Mika

8 komentarzy:

  1. W tym okresie nie mam większych problemów z moją cerą, natomiast skóra moich dłoni wariuje i co roku powraca ten sam problem suchości :( Ach ta zima!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo kusząco ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli za ceną idzie skład i takie działanie, to zdecydowanie cena nie jest za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre nawilżenie teraz by mi się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, drogi... no ale jakoś ma swoją cene :)

    OdpowiedzUsuń