poniedziałek, 21 maja 2012

FARMONA RADICAL = świeże włosy.

Witam,

Dziś napiszę o produktach do włosów marki Farmona.
Zaznaczam, iż mam mocno przetłuszczające się włosy.
Wiele szamponów wysusza je, powodując, że włosy jeszcze bardziej się przetłuszczają- takie błędne koło:)
Z Farmoną jak się okazało jest inaczej.


Moje opinie na temat produktów:
Farmona RADICAL- Szampon do włosów tłustych.
Na poczatku zaznaczam, że moja opinia dotyczy jednoczesnego stosowania szamponu i mgiełki, nie zdarzyło się, abym po umyciu włosów nie spryskał włosów mgiełką. zdarzyło się jednak, że bez mycia włosów zastosowałem mgiełkę:) 
Szampon znajduje się w praktycznej, plastikowej butelce. Zawiera się w niej 300 ml szamponu.
Konsystencja produktu jest rzadka, płynna. Myślę, że adekwatna do rodzaju włosów, do jakich szampon jest przeznaczony. 
Zapach typowo ziołowy, mocno wyczuwam tu szałwię- podoba mi się taki naturalny zapach. 
Najważniejsze jest jednak działanie i przyjemność stosowania.
Bardzo dobrze się rozprowadza na włosach- świetnie się pieni.
Po zastosowaniu i osuszeniu włosów są one puszyste, świeże, bardzo dobrze oczyszczone- ale nie wysuszone. 
Przez pierwsze dwa tygodnie stosowałem szampon codziennie (wraz z mgiełką po myciu). Po tym okresie uznałem, że przetłuszczanie się skóry głowy/włosów zostało odrobinę zminimalizowane, co mnie pozytywnie zaskoczyło. Po dwóch tygodniach użytkowania do teraz stosuję przeważnie co drugi dzień. Świadczy to o tym, że faktycznie hamuje przetłuszczanie się włosów, włosy dłużej pozostają czyste, świeże i wyglądają na prawdę zdrowo.

Jak określiłbym produkt jednym zdaniem? Wysoka jakość za niską cenę.
Szampon kosztuje ok. 10 zł, to na prawdę nie wiele jak na takiej jakości wyrób. Tym bardziej, że jest wydajny. Stosuję ok. 5 tygodni (2 tygodnie codziennie), a pozostało jakieś 30 %.
Polecam serdecznie!

Farmona RADICAL- Mgiełka do włosów tłustych.
Jak wspominałem- mgiełka jest dla mnie uzupełnieniem szamponu, spryskuję włosy zawsze po myciu, lecz również w trakcie dnia- gdy czuję, że włosy tracą świeżość. 
Konsystencja jest oczywiście płynna, buteleczka o pojemności 200 ml z aerozolem. 
Zauważyłem, że na początku składu produkt zawiera alkohol, co zniechęciło mnie na chwilę do stosowania. Obawiam się przesuszenia skóry głowy, która mogłaby wówczas produkować więcej sebum. 
Na szczęście nic takiego nie miało miejsca.
Mgiełka pachnie tak samo świetnie jak szampon. 
Dzięki temu duetowi skóra głowy oraz włosy mniej się przetłuszczają, wyglądają zdrowo, świeżo. 
Mimo, iż nie mam problemu z nadmiernym wypadaniem włosów to zauważyłem, że poprzez dodatkowe wzmacniające działanie preparatów wypadanie pojedynczych włosów ograniczyło się w znacznym stopniu.
Mgiełka jest bardzo wydajna, ubyło jej połowę, a stosuję ok. 5 tygodni, codziennie.
Koszt to ok 8,50zł- za taką jakość to na prawdę bardzo niewiele.
Reasumując: opisywane przeze mnie specyfiki służące do pielęgnacji włosów są kolejnymi bardzo udanymi kosmetykami marki Farmona.































Zapraszam do sklepu internetowego marki Farmona: http://sklep.farmona.pl/
Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz