poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Nowe koncentraty Pharmaceris!

Cześć,

Dziś będzie mowa o nowościach Pharmaceris- koncentratach z dwóch różnych serii, jeden stał się moim ulubieńcem.. który? Przekonacie się czytając dzisiejszy wpis:)


Pharmaceris - KONCENTRAT Z WIT. E 8% WYGŁADZAJĄCO-REGENERUJĄCY E–SENSILIX

Skóra alergiczna będąca bardziej wrażliwą i podatną na mikropodrażnienia, ulega szybszym procesom starzenia, a w efekcie wizualnie starszemu postrzeganiu jej wyglądu. Koncentrat o wysokiej zawartości witaminy E 8% zapobiega mikropodrażnieniom skóry, wywołanym czynnikami zewnętrznymi oraz wzmacnia jej naturalne funkcje ochronne i antyoksydacyjne. Aktywnie regeneruje skórę, hamując procesy fizjologicznego starzenia. Ujędrnia, wygładza głębokie zmarszczki i teksturę skóry. Znacząco poprawia poziom nawilżenia i natłuszczenia, przywracając skórze zdrowy i naturalny wygląd. Formuła doskonale sprawdza się jako preparat regenerujący skórę wrażliwą po zabiegach medycyny estetycznej z użyciem laserów, peelingów i mikrodermabrazji.

Pharmaceris - KONCENTRAT Z WIT. C 12OO mg WZMACNIAJĄCO–WYGŁADZAJĄCY C–CAPILIX

Zastosowanie w koncentracie aktywnej formy witaminy C 12OO mg pozwala na głębszą penetrację substancji w głąb skóry, zwiększając jej potencjał antyoksydacyjny w codziennej walce z wolnymi rodnikami. Aktywnie wpływa na syntezę kolagenu, korygując oznaki starzenia się skóry. Wygładza drobne i głębokie zmarszczki oraz przy- wraca odpowiednie napięcie i jędrność. Wzmacnia mechanizmy regeneracyjne skóry oraz sieć naczyń krwionośnych, zmniejszając tendencje do zaczerwienień i nadreaktywności. Reguluje produkcję melaniny, zapobiegając przebarwieniom.

Opinia:

Wielkim atutem w przypadku obu produktów jest opakowanie- eleganckie, praktyczne i higienicznie, dozownik umożliwia precyzyjną aplikację.



Ceną również się bardzo nie różnią- kosztują ok. 55zł, do kupienia m.in. w sklepie tutaj.

Produkty są bezzapachowe i mają konsystencję olejków, w przypadku koncentratu z witaminą E w składzie dominuje parafina, zaś w koncentracie na naczynka już go nie ma, co bardzo mnie cieszy.


Doskonale rozprowadzają się na skórze jak na olejki przystało, już po dwóch minutach od aplikacji mogę nakładać krem. O ile koncentrat z witaminą C wchłania się szybko, o tyle z witaminą E pozostawia na skórze warstwę, przypuszczam, że to właśnie przez parafinę.
Koncentrat z witaminą E to produkt bardzo delikatny, nawilżający i natłuszczający. Po nim moja skóra nie domagała się nawet kremu i stosowałam go solo podczas obecnych upałów.
Zauważyłam, ze dobrze łagodzi podrażnienia, które nierzadko mi towarzyszą.
Myślę, że doskonale sprawdziłby się jako produkt kojący po różnych zabiegach.
Produkt mi się spodobał, ale nie zachwycił mnie w przeciwieństwie do jego "kolegi" z serii N.



Koncentrat z witaminą C szybko i skutecznie nawilża skórę, tuż po nałożeniu jest gładsza i ożywiona, wygląda na zdrowszą.

Po kilku tygodniach stosowania stwierdzam, że dzięki temu preparatowi skóra jest znacznie lepiej nawilżona, odżywiona i zdrowsza. Jej koloryt został lekko wyrównany, a oznaki zmęczenia zminimalizowane poprzez dodanie skórze subtelnego blasku.
Co najważniejsze - efekty te są długotrwałe, skończyłam produkt dwa tygodnie temu, a stan mojej skóry nie pogorszył się.

Problem z rozszerzonymi naczynkami mam obecnie tylko przy nosie, są to jednak zmiany utrwalone i nie liczę na to, ze jakikolwiek kosmetyk ot tak sobie z nimi poradzi.



Co myślicie o nowych koncentratach Pharmaceris?

Pozdrawiam,
Mika

25 komentarzy:

  1. Podoba mi się, że ma takie długotrwałe efekty. To duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama robię sobie od czas serum z wit. C, działa bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiłaś tymi olejkami, chętnie sobie sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zaczęłam używać koncentratu z wit. E moja skóra na początku zareagowała wysypem krost, po jakimś czasie ustąpiły i teraz używam już go normalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten do cery naczynkowej

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że w produkcie z wit. C nie ma parafiny, bo on mnie zdecydowanie bardziej interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię produkty firmy Pharmaceris ,miałam okazję używać i jestem bardzo zadowolona.Te koncentraty zdecydowanie wzbudziły we mnie zainteresowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe produkty :) z wit. E mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowały mnie te koncentraty, bardzo lubię olejki więc myślę, że i z tymi produktami o zbliżonej konsystencji nie miałabym problemu ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany :) dla mnie z witaminą C:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zainteresowałaś mnie tym z witaminą C :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu mam ochotę na witaminę C.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro efekt pozostaje na dlugo to sa warte zainwestowania w nie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe, który nam najbardziej przypadłby do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam gdy takie specyfiki maja pipetkę. Z Pharmaceris mam fluid, któremu jestem wierna od paru lat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego z witaminą C chętnie bym spróbowała, mam obecnie serum z wit. C, ale się kończy i muszę poszukać czegoś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że z tym z wit. C moja skóra by się polubiła. Chociaż ten pierwszy też kuszący...

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię żel do mycia twarzy Pharamceris.
    Jeśli chodzi o koncentraty, jakoś mnie nie kuszą, ten z wit. E odpada, bo ja cera nie lubi parafiny. Ten z witaminą C wydaje się lepszy, choć i tak marna szansa, że owa wit. wytrzymała w tym kosmetyku, za szybko się ulatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kusi mnie ta marka. Jestem ciekawa jak te koncentraty spisałyby się u mnie :) chyba któryś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo dobrze wiedzieć, obie serie znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bym się chyba bała tego z witaminą C, bo kiedyś strasznie po niej mnie poparzyło :(

    OdpowiedzUsuń