poniedziałek, 4 lutego 2013

BlanX White Shock - innowacja!

Kochani,

Teraz będzie o czymś na prawdę wyjątkowym.
Zapraszamy!

BlanX® White Shock 50ml + akcelerator BlanX® LED

Od producenta:

BlanX® White Shock jest jedyną pastą do zębów na świecie z ActiluX®, innowacyjną formułą chronioną dwoma międzynarodowymi patentami.

· ActiluX® obecny w formule BlanX® White Shock odkłada się na powierzchni zębów
i pozostaje aktywny przez cały dzień, naturalnie wybielając zęby.
· Za każdym razem, gdy się uśmiechasz, ActiluX® reaguje ze światłem, naturalnie wybielając i usuwając bakterie, które powodują powstawanie płytki nazębnej i psucie się zębów.
· Formuła BlanX® White Shock działa natychmiastowo, w widoczny sposób usuwając przebarwienia osadowe z zębów, implantów i wypełnień.
· Formuła BlanX® White Shock naturalnie wybiela bez użycia rozjaśniaczy optycznych i jest bezpieczna dla dziąseł, gdyż nie zawiera nadtlenku.
· Aby osiągnąć najlepsze rezultaty, stosuj dwa razy dziennie.


 JEDYNA PASTA DO ZĘBÓW, KTÓRA AKTYWNIE
 WYBIELA PRZEZ CAŁY DZIEŃ - AKTYWNA PRZEZ 24 H


INNOWACJA Aktywowana światłem!
Wybiela zęby od pierwszego użycia
Bezpieczna pasta do zębów - NIE ZAWIERA NADTLENKU
Zawiera: monofluorofosforan sodu 0,4% (528 ppm F-), fluorek sodu 0,08% (362 ppm F-).
Skład: patrz "Ingredients" na opakowaniu.
Sposób użycia nasadki BlanX® LED:
1. Odkręcić nakrętkę tubki BlanX® White Shock i zdjąć kapsel zabezpieczający.
2. Wyjąć BlanX® LED z pudełka i mocno przykręcić do tubki.
3. Odkręcić nakrętkę, aby skorzystać z produktu.

W tym momencie z tubki zaświeci niebieskie światło LED, natychmiast aktywując ActiluX®.
Światło będzie aktywowało pastę do zębów, w momencie nakładania jej na szczoteczkę, usuwając bakterie.

Światła lampy LED można używać również bezpośrednio na zęby. Lampa wyłączy się automatycznie, gdy nakrętka zostanie zakręcona z powrotem na tubce. Uwaga: im więcej światła padnie na ActiluX®, tym intensywniejsze działanie wybielające!

WAŻNE: BlanX® LED to lampa wielokrotnego użytku! Należy pozostawić BlanX® LED na tubce dopóki nie skończy się pasta. Po wyczerpaniu tubki 50ml, należy odkręcić i zachować BlanX® LED. BlanX® LED stosuj następnie z BlanX® White Shock 75ml. Lampa BlanX® LED została zaprojektowana specjalnie do aktywacji i przyspieszenia procesu wybielania formułą BlanX® White Shock. Jej działanie jest gwarantowane wyłącznie w połączeniu z produktami z formułą BlanX® White Shock.
Utylizacja diod LED: Na koniec cyklu życia produkt nie może zostać zutylizowany jako odpady komunalne. Musi zostać zabrany do lokalnego centrum zbiórki odpadów lub do sklepu oferującego taką usługę.

Moja opinia:

Otrzymana przez nas pasta jest w wersji 50 ml, ze specjalną nasadką ledową.
Opakowanie to klasyczna, miękka, poręczna tubka.




Pasta ma błękitny kolor, idealną konsystencję i pachnie świeżą miętą.


Doskonale oczyszcza zęby, powoduje, że lśnią i są gładkie, jak nigdy dotąd!
Odświeża oddech intensywnie i długotrwale.
Nie pieni się mocno, co mi w niczym nie przeszkadza.

Innowacyjność, pomysłowość, unikatowość- tak najkrócej scharakteryzowałbym tę pastę, nie omieszkam się dodać skuteczność!
Całość nie tylko ciekawie się prezentuje, ale przynosi efekty.
Po miesiącu systematycznego stosownaia przyznam, że pasta wybiela zęby, stają się ewidentnie jasniejsze. 
Działa w delikatny sposób, bez podrażniania dziąseł, nie powoduje nadwrażliwości. Jest całkowicie bezpieczna.
Miałem drobny problem z kamieniem nazebnym- zmniejszył się o jakieś 60-70%.

Teraz zamierzam kontynuuować stosowanie tej pasty i zakupić większą tubkę - 75 ml, nasadka będzie pasować do tego rozmiaru równeż.

Reasumując:
BlanX kolejny raz mile zaskakuje, uważam, że pasty BlanX, BioRepair są najlepsze i nie wyobrażam sobie stosowania innych.

Skład:

O produktach z tej linii przeczytacie klikając w obrazek: 


Produkty zakupicie tutaj.
Zapraszam na profil na Facebook'u: tutaj.

Znacie produkty marki BlanX? Co sądzicie o tej nowości?

Pozdrawiam,
Greg

21 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam żadnego produktu tej firmy, ale ta pasta wygląda ciekawie :)
    fajnie, że rzeczywiście działa i przy regularnym stosowaniu widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ją chce :) podoba mi się że działa :) lubię Blanx :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak działa, to rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za obserwacje:) Ja sie jeszcze nie spotkalam z blogiem, w ktorym jest para:) bardzo fajny pomysl;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jestem ciekawa jak sprawowało by się u nas - super

    OdpowiedzUsuń
  6. trochę mała ta tubka pasty;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nasadka wygląda świetnie :D recenzja bardzo zachęcająca :) i choć od lat jestem wierna paście Colgate z kryształkami, mam ochotę przetestować tą pastę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam wersje z nakladka na zeby i szczerze mowiac uwazam, ze zarowno ta pasta, jak i swiatlo to sciema. przykro mi tym bardziej, ze kosztowala przeszlo 50zl :/ nie polecam jej nikomu. magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, miałam to samo. Ich zwykła pasta (blanx med) też nic mi nie dała, a w dodatku w ogóle nie chciała się wyciskać przez tą pompkę, czy jak to tam nazwać, z opakowania...

      Usuń
  9. Też się skusiłam, pierwszy i ostatni raz ! Żadnych widocznych efektów, potwierdzam, że to jedna, wielka ściema :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszamy do zapoznania się z całą gamą produktów z serii Blanx!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupię na pewno !
    Zapraszam do mnie i wzajemnej obserwacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze w końcu wypróbowac pastę z Blanxa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam różnych past wybielających, ale niestety efekty były słabe :( Teraz używam nakładek iWhite i efekty są naprawdę super, tak naprawdę to widoczne były już po kilku użyciach i utrzymują się nawet 3 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem wlasnie w trakcie testowania ;)
    widze efekt ;) zeby sa bielsze ;) mam ogolnie biale zeby , a lampa led rozjasnila mi je i teraz sa snieznobiale :) polecam !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odnoszę wrażenie, że pasty Blanx, które kupowałam 5 lat temu były zdecydowanie lepsze od tych, które obecnie można kupić. Efekty były niesamowite i widoczne. A teraz.... szkoda gadać.
    Ja od 1,5 roku używam past bez fluoru i niektóre z nich dają świetny rezultat w rozjaśnianiu szkliwa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Untuk mendapatkan info lengkap tentang agen judi terpercaya yang ada di indonesia, kunjungi situs yang ada dibawah ini.

    infopendek
    infojitu
    cheatpasti
    situspanas

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń