czwartek, 14 lutego 2013

GlySkinCare Intense C Serum

Witam,

Wzięliśmy jakiś czas temu udział w akcji organizowanej na profilu na Facebook'u przez GlySkinCare.
Otrzymaliśmy do testowania krem pod oczy, który już zrecenzowaliśmy. Następnie zostaliśmy nagrodzeni serum z witaminą C i właśnie teraz o nim napiszę.

GlySkinCare Intense C Serum

Od producenta:

Wszelkie informacje o produkcie znajdziecie na stronie: TUTAJ.

Opinia:

Opakowanie jest szklane, posiada precyzyjny dozownik.



Zapach w tym przypadku jest mi obojętny- nie zachwyca, ale też nie przeszkadza, nie utrzymuje się długo na skórze.

Konsystencja serum jest oleista, doskonale się rozprowadza na skórze, dobrze się wchłania, ale nie od razu, nalezy poczekać kilka minut przed nałożeniem kremu.
Musze przyznać, że serum doskonale nadaje się pod kremy z filtrami (dodatkowa ochrona przed promieniowaniem UV), mimo, iż serum zalecane jest na noc.
Stosowałam również na noc, pod krem i z każym owy produkt doskonale współgrał.

Uważam, że serum wzmaga nawilżenie skóry, sprawia, iż jest bardziej delikatna, gładsza.
Po dłuższym stosownaiu mogę powiedzieć, że moje drobne naczynka w okolicach nosa stały się mniej widocznie, koloryt lekko się wyrównał.

Skład:

Znacie kosmetyki GlySkinCare?

Kochani, coraz więcej obserwujących, coraz więcej wyświetleń dziennie.......
To dla nas bardzo dużo znaczy.
Mamy dla Was informację- z chwilą, gdy pojawi się 150 obserwatorów ruszy konkurs- OBIECUJEMY!!

Pozdrawiamy!
G&M

10 komentarzy:

  1. Chciałabym je wypróbować:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością poznałabym, uwielbiam każde (prawie) serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nim :).
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie miałam żadnego kosmetyku tej firmy, ale z chęcią bym przetestowała to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam krem do twarzy i byłam jak najbardziej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo... ja mam troszkę problemy z naczyńkami koło nosa :) Skoro piszecie ,że pomaga, to czemu by nie spróbować tej małej buteleczki ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam kosmetyków z tej firmy, ale to serum wydaje się być bardzo ciekawe :)
    Również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, ja teraz nie mogę stosować kosmetyków z witaminą C:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ jestem w ciąży:) Nie wolno mi także stosować kosmetyków z retinolem, witaminą A, z kwasami owocowymi i kwasem alfaliponowym.

      Usuń
  9. no to czekamy na konkurs ;) zapraszam do siebie,moze bedziesz miec ochote wziazc udzial w konkursie,kosmetyki MUA mam do rozdania,bedzie mi milo pozdrawiam i zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń