sobota, 20 października 2012

Clarena- eliksir młodości i krem pod oczy z roślinnymi komórkami macierzystymi.

Witamy Was Kochani serdecznie,

Dziś każde z nas opisze po jednym produkcie marki Clarena.


 Moja opinia:

Eliksir posiada szklane, higieniczne opakowanie z pompką.
Pojemność kosmetyku to 30 ml, a cena 97zł- w zestawie z kremem z tej linii 154.


Konsystencja preparatu jest bardzo przyjemna, lekka- szybko się wchłania.
Serum zawiera małe żółte drobinki, które pod wpływem wmasowywania kosmetyku rozpuszczają się i całkowicie wnikają w skórę.

Produkt posiada ciekawy zapach, ciężko jest mi go sprecyzować.

Zaraz po zastosowaniu skóra jest nawilżona, przyjemna w dotyku i lekko rozświetlona.
Z dnia na dzień efekty te pogłębiają się.
Po miesiącu stosowania zauważam, że skóra jest w lepszej kondycji, koloryt jest jeszcze bardziej równomierny, ujednolicony. Wspomaga nawilżające działanie innych kosmetyków.
W dodatku witamina C (tu w stabilnej postaci) wywiera działanie antyoksydacyjne, zapobiega zmarszczkom, wspomaga działanie filtrów.

Serum zachwyciło mnie jeszcze pod jednym względem, otóż pod krem z wysokim filtrem nie byłem w stanie nałożyć żadnego innego preparatu o konsystencjo emulsji, kremu czy żelu- żadnego!
Opisywany produkt powoduje, że krem z filtrem rozprowadza się na skórze lepiej niż nakładany samoistnie.

Dodam jeszcze, że jest to preparat bardzo wydajny.

Skład:

Podsumowując:
Eliksir z witaminą C to kolejny udany produkt marki Clarena, szybko i skutecznie poprawia stan skóry, polecam go z czystym sumieniem.



Greg
Moja opinia:

Krem posiada doskonałe, poręczne, eleganckie i poręczne opakowanie.
Pojemność produktu to 15 ml, kosztuje 84zł.


Konsystencja bardzo mi odpowiada- lekka, krem dość szybko się wchłania.

Należy do produktów zapewniających na prawdę głębokie,intensywne nawilżenie i odżywienie skóry.
Dowodem na to jest fakt, że moje drobne zmarszczki wynikłe z odwodnienia zniknęły.
Mam delikatną i wrażliwą skórę wokół oczu, a ten krem jej nie podrażnia- wręcz przeciwnie: koi i łagodzi ewentualne podrażnienia.
Po dwóch tygodniach codziennego stosowania zauważyłam, że cienie i obrzęki zmniejszają się.
Dziś, po miesiącu stosowania efektem jestem na prawdę usatysfakcjonowana- nowość od Clarena sprawiła, że oznaki zmęczenia pod oczami zostały znacznie zredukowane.
Wystarczy spojrzeć na skład, by przekonać się jak wspaniały jest to produkt.

Podsumowując:
Krem doskonale wywiązuje się ze swoich zadań, przy tym jego piękne opakowanie zachęca do stosowania.
Zapewnienia producenta również w tym przypadku zostały spełnione. Polecam przede wszystkim osobom, którym zależy na zredukowaniu oznak zmęczenia wokół oczu (sińców, obrzęków, cieni, worków).

Mika

 Zapraszam do sklepu internetowego Clarena trwa teraz promocja- przy zakupie dwóch kremów otrzymacie  prezent-niespodziankę. KLIK

Pozdrawiamy!

2 komentarze:

  1. Oba kosmetyki od firmy Clarena bardzo dobrze się spisały, zresztą wcale mnie to nie dziwi, gdyż jest to marka po którą zawsze warto sięgnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komórki macierzyste to niestety bujda jesli chodzi o odmładzanie:P Polecam przeczytać http://urszulabrumer.pl/kremy-z-komorkami-macierzystymi-inwestowac-czy-nie/

    OdpowiedzUsuń