czwartek, 25 października 2012

Piękne usta? Tak, z L'occitane to możliwe!

Cześć,

Dzisiaj Wam napiszę o balsamie do ust, moim ulubionym ostatnio.

Balsam do ust Płatki róży

Kosmetyk znajduje się w niewielkiej, higienicznej tubce opatrzonej pięknym, kolorowym wzorem.
Cena produktu to 45 zł.


Posiada wygodny i ;precyzyjny aplikator....


Uwiódł mnie zapach kosmetyku- na prawdę pachnie płatkami róży, bez domieszki jakiejkolwiek chemii- ewidentnie jest to kosmetyk naturalny i to nie tylko z opisu producenta. To po prostu stan faktyczny.

Balsam ma treściwą, gęstą konsystencję i na prawdę wystarczy odrobina by dogłębnie nawilżyć usta.
Produkt pozostawia usta delikatnie błyszczące (połysk nie jest nachalny, należy do tych skromnych; delikatnych- co bardzo lubię).


Balsam jak każdy tego typu produkt ściera się, aplikacja należy powtarzać, ale nawet po niemal całkowitym starciu nadal czuję lekkie nawilżenie i odżywienie ust.
Świadczy to o długotrwałym działaniu produktu.
Już od września zauważyłam, że moje usta są spierzchnięte, suche i podrażnione , balsam L'occitane wyleczył mi je i mogę się cieszyć pięknymi, gładkimi ustami, bez suchych skórek i podrażnień.

Balsam zakupicie tutaj (Oczywiście jak w przypadku kremu dostępne są różne warianty produktu) : KLIK.

Pozdrawiam,
Mika

1 komentarz:

  1. Ostatnio dotykałam w sklepie tester tej pomadki. Próbowałam i inne produkty i jestem zachwycona ich właściwościami nawilżającymi! Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń