wtorek, 9 października 2012

Serum2h oraz mini-produkty od Avene

Witam serdecznie,

Dziś zaprezentuję Wam różne produkty.
Na początek recenzja produktu od Genoscope....

Genoscope, Serum2h krem- cera sucha

Od producenta:

Colostrum to unikalny, najsilniej regenerujący organizm ludzki bioaktywny surowiec naturalny. W jego skład wchodzi ponad 250 naturalnych związków chemicznych mających na celu jedno zadanie – ochronę i regenerację komórek w naszym ciele. Jako jedyna naturalna substancja, znacznie skuteczniej od syntetycznych, nie tylko opóźnia oznaki starzenia ale powoduje ich znaczący regres.

Im wcześniej Colostrum jest zebrane tym lepsze posiada właściwości. Z każdą godziną jego wartość biologiczna obniża się, aby po kilkunastu godzinach w stać się mlekiem.

Colostrum z pierwszego pobrania - z pierwszych dwóch godzin - jest to najczystsza i najlepsza naturalna bioaktywna formuła występująca w przyrodzie.

SERUM2h KREM posiada najwyższe możliwe stężenie Colostrum jakim można nasycić bazę kremu. W połączeniu z Kolagenem, Kwasem Hialuronowym i Proteinami Naturalnego Jedwabiu daje najskuteczniejszą, jedyną na rynku kompozycję regeneracyjną skóry na poziomie komórkowym.

Działanie:

SERUM2h KREM wykazuje kompleksowe działanie:
  • wzmacnia naczynia krwionośne (wit. K, C)
  • działa antyseptycznie (lizozym, laktoferyna, laktoperoksydaza, α-laktoalbumina)
  • wiąże wodę w naskórku (treonina, kwas glutaminowy, seryna, NMF)
  • zwalcza wolne rodniki (wit. A, C, E, enzymy antyoksydacyjne, estrogen, cynk, selen, miedź, mangan, kobalt)
  • przyśpiesza regenerację skóry (cysteina, metionina, walina, leucyna, izoleucyna, cynk, żelazo, IGF-1, EGF)
  • wpływa na syntezę kolagenu (cytokiny).

Stosowanie:

SERUM2h KREM jest preparatem o bardzo efektywnym działaniu. Działa na skórę kompleksowo. Ma zdolność przywracania pierwotnych mechanizmów komórkowych skóry. W związku z funkcją kosmeceutyku jako serum, można używać go równolegle z większością innych kosmetyków. 
PROFILAKTYCZNIE - wzmacnianie, regeneracja i odbudowa tkanki skórnej:
Stosujemy na uprzednio oczyszczoną i wysuszoną skórę nanosząc cienką warstwę kremu i delikatnie go wmasowując
    • w wieku 25-30 lat 1 raz dziennie na twarz a na resztę ciała dowolną ilość razy;
    • w wieku 30 + dowolną ilość razy dziennie na twarz i resztę ciała.
POTRZEBA SILNEJ REGENERACJI:
    • alergie, egzemy, trądzik;
    • zmiany skórne, gojenie i regeneracja blizn;
    • wzmocnienie paznokci;
    • wspomaganie spalania podskórnej tkanki tłuszczowej;
    • regeneracja zmarszczek, odwracanie procesów starzenia.
Stosujemy wedle potrzeby bieżącej.

Moja opinia:

Krem otrzymaliśmy w postaci dwóch tubek po 10 ml każda. W tej pojemności kosztuje obecnie 49zł.
Opakowanie w związku z tym niewielkie, więc poręczne, praktyczne.


Produkt przyjemnie pachnie, wg. mnie owocowo, cytrusami.
Niewielka ilość wystarcza by posmarować całą twarz.

Krem rozprowadza się doskonale, bardzo szybko wchłania pozostawiając skórę nawilżoną, nie pozostawiając na niej tłustego "filmu".


Wprawdzie nie stosowałam produktu długo ze względu na jego ilość, ale muszę przyznać, że to preparat z tych, które pozytywnie wpływają na skórę pod każdym względem.
Jeśli chodzi o mnie to przywrócił mi prawidłowy poziom nawilżenia skóry (bez jej obciążania), zredukował łuszczenie się i swędzenia naskórka oraz sprawił, że skóra stała się bardziej promienna, gładka, przez co niezwykle przyjemna w dotyku.

Skład:
Aqua, Colostrum Bovinum Extract, Glycerin, Nylon-12, Cyclopentasiloxane, Dicaprylyl Ether, Isohexadecane, Hydrogeneted Polyisobutene, Ethylhexyl Stearate, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Stearic Acid, Palmitic Acid, Petrolatum, Cetearyl Isononanoate, Dimethicone, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolzed Silc, Betaglucan, Collagen, Carbomer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Triethanolamine, Silicia, Benzyl Salicylate, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxyaldehyde, Alpha-Methyl Ionone, Benzyl Benzoate, Limonene, Parfum.


Podsumowując:
Serum2h to dobry krem, wprawdzie jego cena jest wysoka, ale jest to uzasadnione unikatowością składu produktu i jego wysoką jakością. Polecam produkt wszystkim, którym zależy na intensywnej regeneracji i ogólnej poprawie stanu swojej skóry.

Dermokosmetyk zakupicie tutaj: KLIK.

W tym miejscu chciałabym pokazać Wam, co otrzymałam od marki Avene i pokrótce opiszę swoje spostrzeżenia i wyrażę opinie na o każdym z dermokosmetyków.


Woda termalna Avene
Ten produkt najbardziej przypadł mi do gustu ze wszystkich  fantastycznie chłodzi, koi i łagodzi podrażnienia- wszelkie zaczerwienienia znikają.
Dodatkowym plusem jest efekt odświeżenia- znakomite uczucie.
Rozpylona na makijaż woda powoduje, że utrzymuje się on dłużej, wygląda naturalniej i ładniej (chodzi mi tu przede wszystkim o podkład).

Cleanance żel oczyszczający do skóry tłustej i trądzikowej
Ze względu na to, że moja skóra ostatnio "szaleje" i sprawia wrażenie mieszanej oraz kilka niespodzianek przybyło z chęcią po niego sięgnęłam. Faktycznie nie wysusza skóry, a wiadomo, że nierzadko się to zdarza w przypadku żeli do mycia. Działania antybakteryjnego nie zauważyłam  ale nie oczekuje tego od żelu do mycia, bo od tego są inne preparaty. Co do oczyszczenia to jest ono średnie, znam żele lepiej oczyszczające.
Żel się słabo pieni, przez co jest dość wydajny. Pachnie wg. mnie anyżem.

Cleanance, lekki krem matujący
Nałożyłam 2-3 razy pod makijaż, ale okazało się, że krem jest zdecydowanie nie dla mnie, gdyż uczucie "ściągniętej skóry" towarzyszyło mi cały czas po nałożeniu.
Myślę, że posiadacze tłustych, przetłuszczających się skór przyjęliby go zdecydowanie lepiej.
Nie zauważyłam działania kojącego.
Konsystencja kremu jest bardzo lekka, aż za bardzo wg. mnie:)

Hydrance Optimale Legere, Krem nawilżający do skóry wrażliwej normalnej lub mieszanej
Ten krem u mnie wypadł zdecydowanie lepiej niż poprzednik.
Jeszcze tak niedawno moja skóra nie wymagała intensywnego nawilżenia i ten krem pod względem nawilżania mi wystarczał. Zauważyłam lekkie działanie łagodzące podrażnienia.
Konsystencja jest bardzo lekka, błyskawicznie się wchłania, pozostawia skórę matową.
Pachnie świeżo, przyjemnie.

Pozdrawiam serdecznie,
Mika


3 komentarze:

  1. Genoscope to chyba sprzedają w jakiejś Klinice Chirurgicznej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiemy dokładnie, ale w ich sklepie internetowym można tanio nabyć produkty, teraz ceny się bardzo obniżyły.....

      Usuń
  2. miała okazje z użyć całe serum Genoscope i naprawdę polecam gorąco!

    OdpowiedzUsuń