niedziela, 21 października 2012

Tso Moriri- arbuzowa moc......

Cześć Wszystkim!

Zapraszam na recenzję szamponu oraz odzywki do włosów marki Tso Moriri.

Już samo pudełeczko z niebywale bogatym, estetycznym i pięknym wnętrzem mnie mile zaskoczyło....

...... przejdę teraz do opisu producenta i moich opinii:

Moja opinia:

Opakowanie szamponu- buteleczka jest bardzo poręczna, niewielkie, brakuje mi tylko pompki, którą posiada odżywka.
Pojemność kosmetyku to 150 ml.
Zapach produktu zachwycił mnie- pachnie świeżym arbuzem, bez jakiejkolwiek woni chemicznej.
Konsystencja jest rzadka, żelowa, przezroczysta. Wystarczy nanieść niewielką ilość szamponu, pieni się doskonale. Jest to produkt bardzo delikatny, nadaje się do codziennego mycia, bardzo dobrze, lecz delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy, pozostawia włosy świeże, pachnące, nawilżone i miękkie.
Już po kilku zastosowaniach zauważyłam, że włosy praktycznie wcale się już nie elektryzują i są mocniejsze, ładniejsze- takie błyszczące (nie mylić z przetłuszczaniem się).
Jestem bardzo zadowolona!


Moja opinia:

Odżywka posiada niezwykle funkcjonalne, małe i higieniczne opakowanie z pompką. Pojemność taka jak w przypadku szamponu- 150 ml.
Zapach równie apetyczny, nawet bardziej intensywny.
Konsystencja jest kremowa, dość gęsta, zbita. Przyjemnie się rozprowadza produkt na włosach.


Pierwszy i najistotniejszy atut produktu- jest to najlżejsza odżywka jaką kiedykolwiek miałam.
Kompletnie nie obciąża włosów, niezwykle łatwo się spłukuje, ale swoje zadania spełnia doskonale.
Zwiększa objętość włosów, wzmacnia je, redukuje wypadanie, bardzo dobrze nawilża, wygładza i nabłyszcza; nie powodując przetłuszczania (ze względu na swą lekkość).


Reasumując:
Doskonałe produkty do włosów! Przyjemność stosowania i zauważalne, szybkie efekty- czego chcieć więcej!?

Zapraszam na stronę producenta: http://www.tsomoriri.pl/

Pozdrawiam,
Mika

1 komentarz:

  1. Uwielbiam kosmetyki do pielęgnacji ciała o zapachu arbuza, kojarzą mi się z soczystością, słodkością i niezwykłością. Z tego co czytam oba te kosmetyki do włosów w 100% są skuteczne, a co najważniejsze wzmacniają włosy bez ich obciążania.

    OdpowiedzUsuń