sobota, 13 kwietnia 2013

Konkurs pod patronatem sklepsamuel.pl

Witamy!

Jak obiecaliśmy zapraszmay Was na konkurs, który organizujemy wraz ze sklepsamuel.pl, który jest fundatorem nagród.


Temat konkursu to po prostu "WIOSNA".
Chcemy abyście w dowolnej formie, w kreatywny sposób przedstawili nam wrażenia, odczucia, refleksje związane z tą porą roku. Może być to wiersz, zdjęcie z krótkim opisem, rysunek, opis, opowiadanie, filmik.....

Aby wziąć udział w konkursie należy:
- być publicznym obserwatorem bloga,
- poinformować innych o konkursie (zamieścić baner z przekierowaniem do tego postu lub notkę na swoim blogu, w przypadku osób nie prowadzących bloga informację zamieścić na Facebook'u),
- przesłać odpowiedź konkursową w dowolnej formie na wszystkoopielegnacji@o2.pl , wraz z odpowiedzią należy podać nazwę użytkownika ("Obserwuję jako....") oraz link, pod którym udostępniona została informacja o konkursie.

Tylko wiadomości zawierające wszystkie powyżej wymienione informacje będą brane pod uwagę przy wyłanianiu zwycięzców.

Konkurs trwa od 13.04. - 20.04.2013r.

Zwycięzcy wyłonieni zostaną do 22.04.2013r., powiadomieni zostaną osobiście poprzez e-mail, z którego nadesłana zostanie wiadomość konkursowa.

Wygrywają trzy według nas najbardziej kreatywne, najciekawsze prace i zostaną nagrodzone kosmetycznymi niespodziankami od sklepsamuel.pl

Powodzenia Kochani!!!
G&M

18 komentarzy:

  1. Fajny konkurs, szkoda, ze ostatnio nie mam czasu :(.
    Jeśli znajdę chwilę to na pewno coś zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespodzianki - kuszące, oj kuszące...
    Muszę pomyśleć nad pracą...

    OdpowiedzUsuń
  3. musze pomyslec nad czyms kreatywnym :) fajny konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. baner na blogu już jest, obserwatorem bloga jestem od dawna, teraz tylko muszę pomyśleć nad odpowiedzią .. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ok, już wysłałam odpowiedź.
    mam nadzieję, że dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Posłałam drugi raz, mam nadzieję, że tym razem doszła :)

      Usuń
  7. hmm nie jestem dobra w takich odpowiedziach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja coś wymyślę , wiosna to cudowny czas jestem pełna energii

    OdpowiedzUsuń
  9. Postaram się:)) W weekend prześlę wam zdjęcie. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłałam :) ciekawe, czy doszło :) może się uda :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały konkurs:) Z przyjemnością biorę w nim udział:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta firma niestety ma tendencję do nabijania ludzi w butelkę:( Na innym blogu również oszukali blogujących - oczywiście na wszelkie maile z zapytaniem o sytuację nie odpowiadają:( Żenująca sytuacja...

    OdpowiedzUsuń