niedziela, 14 kwietnia 2013

Walka z cellulitem z Sesdermą!!

Kochani,

Serdecznie zapraszam Was na recenzję produktu, którego przeznaczeniem jest pomoc w walce z problemem wielu kobiet- cellulitem.

Sesderma Celulex - żel na cellulit

Od producenta:

Żel antycellulitowy modelujący sylwetkę. Intensywny preparat do stosowania w terapii cellulitu. Zalecany zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. 
Wysoką skuteczność zawdzięcza specjalnie dobranym składnikom: karnityna 5%, kofeina 1%, wyciąg z bluszczu 1%, wyciąg z zielonej herbaty 1%, wyciąg z alg morskich 1% oraz wyciąg z wąkroty azjatyckiej 0,1%. 
• Karnityna i kofeina stymulują proces lipolizy, zmniejszają ilość triglicerydów w komórkach tłuszczowych. 
• Wyciągi z bluszczu i zielonej herbaty stymulują i poprawiają krążenie oraz działają drenująco. 
• Wyciąg z wąkroty azjatyckiej stymuluje fibroblasty do syntezy kolagenu i elastyny. 
• Wyciąg z alg morskich stymuluje metabolizm komórkowy, ułatwia eliminację toksyn i zapobiega gromadzeniu płynów. 
Wygładza, ujędrnia i poprawia elastyczność skóry. Wspomaga działanie eliminujące nadmierne gromadzenie się tkanki tłuszczowej.


Opinia:

Kosmetyk znajduje się w sporej tubie (pojemność żelu to 200 ml) z masażerem, wystarczy go przekręcić, aby kosmetyk się wydostał, ponowne przekręcenie powoduje, że z tubki nie wyleci ani kropla, to zabezpieczenie jest doskonałe.



Żel dozuję bezspośrednio na ciało, rozprowadzam go masując skórę masażerem, jak wiadomo masaż ma zbawienny wpływ na skórę dotkniętą cellulitem.
Żel nie wchłania się zbyt szybko, co jest bardzo porządane, gdyż możemy spokojnie i dość długo masować skórę. Jego konsystencja jest bardzo przyjemna, pozostawia przyjemne  uczucie chłodu.
Produkt pachnie bardzo świeżo, naturalnie.

Już po dwóch tygodniach stosownaia dwa razy dziennie zauwazyłam, że moja skóra na brzuchu i udach jest bardziej jędrna, ma ładniejszy koloryt i jest bardzo gładka.
Wczoraj koleżanka z siłowni zapytała mnie, co stosuję, że mój cellulit jest mniej zauważalny, co świadzy o tym, że Celulex faktycznie działa, a nie jest to moje złudzenie.
Aby osiągnąć spektakularne efekty należy przed długi okres stosować taki preparat, ale jeśli prócz kosmetyku tak wspaniałego jak ten i dodatkowo ćwiczymy, dostarczamy organizmowi dużo wody i odpowiednio się odżywiamy to już tak jak ja po zużyciu jednego opakowania zauważyć możemy efekty.
Należy jednak pamiętać, że kosmetyk do dodatek do walki z tego typu problemem, a nie wyłączność.

Skład:

Reasumując:
Jestem bardzo zadowolona z efektów, jakie daje przedstawiony przeze mnie produkt.
Będę polecać go innym, a sama powtórzę jeszcze tę kurację.

Pozdrawiam,
Mika

23 komentarze:

  1. jeden z nielicznych celluoff który pomaga !!!!!! produkt godny uwagi mimo ze firma mi nie znana zupełnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, że rzeczywiście działa :)
    lubię kosmetyki o świeżych zapachach. może go wypróbuję latem, bo uwielbiam efekt chłodzący w upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam problemów, nie wiem jakim cudem mnie nie dotyczy, może dlatego że jestem za chuda i mam suchą skórę...
    Ale gładkość cenię i dobre nawilżenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. produkt wydaje sie być dobry produktem i jeszcze taki masażer-super

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne, aby jego stosowanie dawało jakieś skutki.
    Tutaj najwidoczniej jest on bardzo dobry. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie żele. Jeżeli na dodatek chłodzi, to jest idealny na zbliżającą się cieplejszą część roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie sie zapowiada i z checia sama bym to cudo wyprobowala:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie sprawdza sie najlepiej ziaja,ta z czarnej linie
    dziala I kosztuje ok 16 zl :D
    u mnie dzis TAG kocham wiosne
    jesli tylko masz ochote,zapraszam do zabawy
    milego dnia! x x x

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest ta końcówka do masażu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też ostatnio stosuję preparaty antycellulitowe.
    A co do konkursu ze sklepemSamuel, to akurat sobie odpuszczę ze względu na tą firmę.

    OdpowiedzUsuń
  11. super, że się sprawdza :) ja 2 tyg. używam balsamu z Avonu, i oprócz wygładzenia skóry nie widzę efektów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kosmetyk, n szczęście nie mam problemu celluitowego, ale w razie czego będę pamiętać. Ciekawa ta końcówka masująca.

    OdpowiedzUsuń
  13. O, kolejny kosmetyk którego nie znałam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego produktu, ale osobicie uzywam kremu z Prefrecty ;)
    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam , nie miałam ; )
    Ale bardzo ładnie wygląda nakrętka ; D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię testować antycellulitowe żele, balsamy itd ale tego jeszcze nie miałam. Fajnie, że jest z masażerem.

    Zapraszam w wolnej chwili http://www.lifeandpassion88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. oj kobietki czy wy macie naprawdę kompleksy celu litowe?jesteście tak młode że nie powinien być widoczny żaden cellulit,co my kobiety dojrzałe mamy mówić o naszym,stosowałam różne preparaty i bez skutku.

    OdpowiedzUsuń