niedziela, 28 kwietnia 2013

Oczyszczanie skóry z FEMI

Kochani,

Dziś przedstawimy Wam kosmetyki naturalne, które ostatnio towarzyszyły nam w pielęgnacji skóry.

FEMI - Maseczka oczyszczająca Bio-Puritas

Od producenta:

Maseczka Bio-puritas, maseczka przeznaczona jest do pielęgnacji cery tłustej, trądzikowej i skłonnej do zanieczyszczeń. Maseczka posiada właściwości oczyszczające, delikatnie wysuszające i ściągające pory oraz regulujące wydzielanie sebum. Zawarte w maseczce wyciągi z kocanki, oczaru wirginijskiego i kamelii chińskiej, roślin znanych ze swoich właściwości przeciwzapalnych i gojących,wspomagają naturalne funkcje skóry. Zaś zawarta w maseczce glinka wzbogaca skórę w związki mineralne wspomagając jej odnowę biologiczną.

Opinia:

Maseczka znajduje się w eleganckim, szklanym słoiczku, z którego bezproblemowo wydobywa się kosmetyk. Opakowanie zawiera 50 ml produktu, jego cena to 97 zł.


Kosmetyk posiada intensywny, piękny, wyłącznie naturalny zapach roślin. Dzięki temu zabieg oczyszczający jest bardzo przyjemny, dodatkowo odpręża, relaksuje.
Kolor maseczki jest bardzo interesujący.

Produkt bezproblemowo rozprowadza się na skórze, dzięki swojej gęstej, kremowej konsystencji.
Zasycha na twarzy, jednak nie powoduje przy tym nieprzyjemnego uczucia napięcia.


Najważniejsze jest działanie i tu maseczka sprawdziła się doskonale, na moją mieszaną cerę wpłynęła bardzo pozytywnie.
Nadmienię, iż zaraz po zastosowaniu odczuwam lekkie mrowienie, od razu odczułem, że jest to bardzo aktywny preparat.
Przede wszystkim spełnia swoje obietnice co do właściwości oczyszczających- po zmyciu jej z twarzy skóra jest czysta, świeża, rozjaśniona, zaskórników jest mniej. Pory stają się mniej widoczne.
Przy stosowaniu 2-3 razy w tygodniu moja skóra mniej się przetłuszcza, stała się gładsza, jej koloryt bardziej jednolity, wpłynęła również na częstotliwość pojawiania się zmian trądzikowych.


 Skład:

Otrzymałem również próbkę owocowego peelingu enzymatycznego, który mimo niewielu zastosowań bardzo przypadł mi do gustu. Posiada lekką konsystencję i piękny zapach.
Faktycznie delikatnie oczyszcza skórę, pozostawia ją odświeżoną i nawilżoną.
Doskonale przygotowuje skórę na działanie maseczki.


Reasumując:
Maseczka FEMI jest najlepszą maseczką oczyszczającą, jaką dotychczas stosowałem.
Jej działanie, skład i wydajność są imponujące!

Zapraszam na stronę FEMI, gdzie dzięki odnośnikowi "SKLEP" możecie zakupić kosmetyki: http://www.femi.pl/femi/pl
Niebawem pojawi się recenzja kolejnego kosmetyku marki FEMI, na którą już gorąco zapraszam!

Jakie są Wasze ulubione maseczki do twarzy? Jakiego działania od tego typu kosmetyków oczekujecie?

Pozdrawiam,
Greg

15 komentarzy:

  1. Dobra maseczka oczyszczająca jest jak najmilej u mnie widziana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego kosmetyku jeszcze nigdzie nie wiedziałam ,,,ani o firmie nie słysząłam., Skąd Wy macie takie produkty to sie zawsze dziwie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię naturalne kosmetyki.
    przydałaby mi się taka oczyszczająca maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow... jestem pod wrażeniem maseczki i muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym taką wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda nieźle chociaż cena trochę wysoka :) ale po recenzji myślę, że warto

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ale to bardzo bym tą maskę chciała spróbować, ale niestety nie będzie mi raczej dane ehhh

    OdpowiedzUsuń
  8. Według opisu kosmetyk by się super u mnie sprawdził, tylko troszkę kosztuje...

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo fajnie ta maseczka;)
    Świetna i bardzo ciekawa recenzja:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna jest ta maseczka, ale jej cena jest spora...

    OdpowiedzUsuń
  11. Skóra mniej się przetłuszcza... zapowiada się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Maseczka brzmi bardzo pozytywnie :) i myślę, że przy mojej mieszanej i problematycznej cerze też by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń