piątek, 19 kwietnia 2013

Przypomnienie:)

Kochani,

Przypominamy, że jeszcze tylko dziś i jutro możecie przesyłać do nas swoje zgłoszenia konkursowe.
Do tej pory zgłosiło się wiele osób, w tym dwóch Panów- co bardzo nas cieszy, ale czekamy na więcej wiosennych wiadomości od Was, gdyż zapoznawanie się z nimi sprawia nam dużo radości.
Już się trochę denerwujemy na samą myśl, że możmey wybrać tylko 3 z tych wielu wspaniałych prac, które zostały nadesłane oraz z tych które jeszcze nam zapewne dostarczycie......


Pozdrawiamy,
G&M

3 komentarze:

  1. szukuje sie u mnie juz dzisiaj rozdanie/batiste,MUA,yankee candle,dodatki z primarka wiec juz wstepnie zapraszam bedzie mi bardzooo milo x x x

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już się zgłosiłam i teraz pozostaje mi czekać na wyniki .. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń