środa, 9 grudnia 2015

Mydełko od BingoSpa

Cześć Kochani,

Mieliśmy kiedyś borowinowy żel pod prysznic BingoSpa i wybierając tym razem kosmetyki do testów postawiliśmy m,in. na mydło z tej właśnie linii.
Uważamy, że produkty tej linii mają niepowtarzalny, bardzo przyjemny zapach :)


Mydełko borowinowe z Ginkgo Biloba BingoSpa

Borowina jest masą organiczną powstałą z roślin na skutek procesów humifikacji (próchnienia) pod wpływem bakterii tlenowych i beztlenowych w środowisku obfitującym w wodę.
W mydełku BingoSpa znajduje się ekstrakt borowinowy, który gwarantuje maksymalne wyizolowanie wszystkich substancji czynnych z borowiny z zachowaniem jej właściwości terapeutycznych. Ekstrakt borowinowy jest “esencją” tego co w borowinie najcenniejsze i wartościowe.
Borowina nie tylko leczy, ale również wspaniale pielęgnuje skórę.  Przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry i zapewnia zachowanie jej pięknego wyglądu na długie lata. Poprawia jędrność skóry, która staje się napięta i gładka.
Wyciąg z Ginkgo Biloba (Miłorząb Japoński) bogaty we flawonoidy – przeciwutleniacze hamujące powstawanie wolnych rodników, odpowiedzialnych za starzenie się skóry - chroni skórę dłoni przed szkodliwym wpływem czynników środowiskowych.

Opinia:

Mydło zamknięto w poręcznym opakowaniu z dozownikiem, który działa bardzo precyzyjnie i w ogóle się nie zacina. 500ml kosztuje obecnie tylko 7,20zł, do kupienia tutaj.



Posiada tak samo wspaniały zapach, jak i znanym nam żel pod prysznic.
Ciężko jest go do czegokolwiek przyrównać, jest po prostu jedyny w swoim rodzaju :)
Konsystencja jest dość gęsta, intensywnie się pieni, przez co jest bardzo wydajne.
Służyło nam wyłącznie do mycia rąk i w tej roli sprawdza się doskonale- po prostu dobrze oczyszcza, ale i nadmiernie nie wysusza, choć skóra rąk i tak domaga się nawilżenia, szczególnie przy obecnej porze roku. Jak na mydło w takiej cenie nie oczekiwaliśmy więcej. Poza tym pozostawia dłonie gładkie, miłe w dotyku.



Pozdrawiamy,
Greg&Mika

15 komentarzy:

  1. Miałam i świetne było:) ostatnio również skusiłam się na nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o tym mydełku dużo dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam o nim dobre recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię serii borowinowej BingoSPA ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale zapach bardzo mój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na artykuł o mydle dość obszerny :D Mydło to mydło, dla mnie nie warto się nad tym rozczulać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten zapach, więc czuję, że przypadłoby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka kosmetyków tej marki i niektóre bardzo mi przypadły go gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz gdzieś o nim czytałam, ale niewiele kosmtyków tej marki jest mnie w stanie skusić.

    OdpowiedzUsuń