niedziela, 19 lutego 2017

Innowacyjne produkty ORAL7 ze sklepu HappyDental.pl

Cześć,

Zadziwia mnie jak wiele powstaje teraz innowacji kosmetycznych- to na co czekałem kiedyś od dawna jest już na rynku :)
Tak samo dzieje się w innych dziedzinach, np. rynek produktów do higieny jamy ustnej ciągle się powiększa o nowy asortyment.
Dziś zapoznam Was z produktami marki ORAL7, która jest przeznaczona dla osób z problemem kserostomii, czyli suchości błony śluzowej jamy ustnej.



ORAL7 -  PŁYN & pasta ZAWIERAJĄCe KOMPLEKS ENZYMÓW DLA UTRZYMANIA POZIOMU NAWILŻENIA I NATURALNEJ FLORY BAKTERYJNEJ JAMY USTNEJ (KSEROSTOMIA)

Zacznę od tego, że produkty w sklepie happydental.pl kosztuję 29,90zł za 250ml płynu- KLIK, a w tej samej cenie jest pasta do zębów o pojemności 75ml- KLIK.


Produkty są przede wszystkim bardzo delikatne i faktycznie nawilżające. Pozbawione są silnych detergentów, dzięki czemu nie wysuszają błon śluzowych, jak robi to wiele past z SLS. Osoby, które nie mają problemów z jamą ustną niekoniecznie odczuwają drażniące działanie detergentów, ja natomiast często odczuwałem uczucie suchości i dyskomfortu po zastosowaniu agresywnie działających produktów. W przypadku produktów ORAL7 tuż po zastosowaniu pasty, jak i płukanki odczuwam, że zęby, jak i jama ustna jest porządnie oczyszczona, oddech długotrwale odświeżony, ale dodatkowo- co nie jest takie oczywiste mam wrażenie ukojenia i nawilżenia. Ciężko jest mi nawet opisać to zjawisko, ale naprawdę przetestowałem już wiele produktów i te działają po prostu "inaczej":)
Jeśli chodzi o smak to jest to świeża, łagodna mięta- może fanów mocno miętowych produktów lekko zawieść, aczkolwiek przyznam, że odświeżenie jest naprawdę długotrwałe :)

Polubiłem oba produkty, ale faworytem stała się płukanka <3



Miłego dnia:*
Greg

5 komentarzy:

  1. To coś dla mnie. Mam wrażliwe zęby i zainteresowały mnie te produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. płukanka by mi się przydała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to nawet nie wiedziałyśmy, że są taki produkty a czasem mamy takie momenty, że nawilżenie w jamie ustnej by nam się przydało. Dzięki za info ;)

    OdpowiedzUsuń