wtorek, 28 lutego 2017

ZGRANY DUET DLA WYPADAJĄCYCH WŁOSÓW

Cześć!

Kilka miesięcy temu zaszalałem i rozjaśniłem włosy, co bardzo odbiło się na ich kondycji.
W dodatku okres jesienno-zimowy i związane z tym ogrzewanie i noszenie czapki również nie sprzyja włosom.
Postanowiłem więc zaprzyjaźnić się z produktami na wypadanie włosów i o części z nich dziś Wam napiszę:)



BIOVAXMED DERMO-STYMULUJĄCY SZAMPON & ŻEL NA ODRASTANIE WŁOSÓW 


Szampon znajduje się w butelce z minimalistyczną szatą graficzną. 200ml kosztuje 34,90zł, do kupienia m.in. tutaj.



Posiada dość gęstą, kremową konsystencję i bardzo słabo wyczuwalny zapach.
Intensywnie się się pieni, a nie posiada silnych detergentów, jak SLS/SLES.
Szampon  łagodnie oczyszcza skórę głowy, jak i włosy z wszelkich zanieczyszczeń, radzi sobie nawet ze zmyciem olejkówPo zastosowaniu moje włosy są uniesione od nasady i  lśniące, ale nie przetłuszczone.. Zdecydowanie stają się bardziej podatne na układnie. działanie wzmacniające po dwóch miesiącach stosowania również zauważyłam, ale w tej kwestii wypowiem się poniżej, ponieważ to zasługa nie tylko tego kosmetyku.



Żel zamknięto w poręcznej buteleczce, 100ml kosztuje ok. 45zł.


Posiada niezbyt gęstą i szybko się wchłaniającą konsystencję. 
Zapach jest złożony- bo z jednej strony czuję bardzo delikatny i przyjemny zapach, a z drugiej alkohol, ale po chwili ulatnia się i nie ma po nim śladu:)
Przez pierwsze dwa tygodnie stosowania zauważyłem jedynie, że włosy są bardziej lśniące, wyglądają po prostu zdrowiej. Już w trzecim tygodniu testowania zaś dostrzegłem, że po umyciu włosów, w odpływie brodzika włosów jest znacznie mniej, przy czesaniu wypadała jedynie znikoma ilość.
Obecnie wypadanie włosów zostało zmniejszone o jakieś  60 - 70% i wierzę, że pomimo, iż produkt się niedawno skończył problem szybko nie powróci.
Sebum też wydziela się jakby trochę mniej, co bardzo mnie cieszy:)

Oba produkty uważam za godne uwagi i polecam je, bo naprawdę warto!:)

Ściskam,
Greg

7 komentarzy:

  1. A mnie ciekawi czy nie podrażniłby mojej skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydałoby mi się.. moje włosy strasznie wylatują :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem zadowolona z tej serii Biovaxmed. Mam jeszcze ampułki i stosuję je naprzemiennie z żelem. Włosy bardzo się poprawiły, nie wypadają, nie rozdwajają się, nie kruszą. Ogólnie są zdrowsze i nabrały połysku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie sięgam po tego typu produkty. Niestety borykam się z wypadającymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi mega pomogły <3 a włosy wypadają mi od niedoczynności tarczycy. biovax ma też mega maske do wypadajacych wlosow i ona tez bardzo pomogla na moje biedne kudły. polecam

    OdpowiedzUsuń