sobota, 16 czerwca 2012

Synchroline ciąg dalszy......

Witam,

Wraz z zestawem dermokosmetyków Sychroline, które zrecenzowane zostały przez Grega, otrzymałam testery podkładów Synchroline, o których teraz Wam napiszę.

Jak pisałam już rzadko stosuje podkłady, wolę kremy koloryzujące, jednakże jak już jakiś podkład zastosuję to decyduję się na dermokosmetyk.
Mimo, iż mam suchą cerę to chciałam wypróbować tego podkładu, tym bardziej, że nie wiem dlaczego ale ostatnio wyskoczyło mi kilka krostek.

AKNICARE® FP fluid powder – podkład w kompakcie przeznaczony do skóry tłustej i trądzikowej 10 g


Kochani, opis działania oraz skład znajdziecie tu: http://wszystkoopielegnacji.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

Mimo, że produkt nie jest ściśle przeznaczony do mojego rodzaju skóry zdecydowałam się go stosować.

Najpierw pokażę Wam w jakiej postaci dostałam tester (bardzo fajna, ciekawa opcja- można mieszać kolory dobierając idealnie do naszej karnacji, jednakże mi doskonale przypasował kolor najjaśniejszy).



Podkład ma bardzo przyjemną konsystencję- kremowo- pudrową, świetnie się go rozprowadza, do tego celu używałam gąbeczki. Posiada neutralny zapach, niezbyt intensywny.
Jeśli chodzi o krycie to jest jak świetne- bardzo dobrze maskuje zaczerwienienia, moje przebarwienia, i ostatnio wyskakujące niewielkie krostki.
Zachowuje przy tym "naturalność", absolutnie nie daje efektu "maski", co bardzo mnie cieszy.
Mimo, że nie jest to produkt do suchej cery tylko do tłustej i trądzikowej to kompletnie nie wysusza, nie podrażnia i nie szkodzi w żaden sposób.
Posiada w składzie stabilne filtry, co jest dla mnie niezwykle miłym zaskoczeniem.
Dzięki niemu moje wypryski szybko się zagoiły, częstotliwość pojawiania się tego typu zmian została zredukowana, zminimalizowana.

Przedstawiam Wam na dłoni wszystkie 3 odcienie produktu. Jak wspominałam wcześniej mi odpowiada wyłącznie kolor jasny (clair), bo mam bardzo jasną karnację. Myślę, że kolory są bardzo neutralne i każda z Was znalazłaby dla siebie.

Jeżeli macie problem z przetłuszczaniem się skóry, trądzikiem polecam Wam wypróbować, podkład kosztuje ok.60zł, ale na prawdę jest tego wart. Wydajność jest jego wielkim atutem.

W razie pytań piszcie na wszystkoopielegnacji@o2.pl

Pozdrawiam Was bardzo gorąco,
Mika

3 komentarze:

  1. ten najjasniejszy<3 poszukuje wlasnie podkladu;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak masz jakieś pytania odnośnie koloru i ogólnie podkładu to pytaj, chętnie odpowiem.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie co.... serdecznie Wam dziękuję zakupiłam podkład i krem z filtrem, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń