poniedziałek, 30 lipca 2012

Nowe współprace

Witamy,

Dziś mamy przyjemność powiadomić Was o naszych nowych współpracach.

Oto i one.........


Marka  Invex Remedies przekazała nam do testów aż cztery produkty:
- Mgiełkę do twarzy Au100 na bazie złota,
- Tonik antybakteryjny Ag123 na bazie srebra,
- Regenerujący płyn do płukania jamy ustnej Silor+B na bazie krzemu organicznego i boru,
- Regenerujący żel do ciała Silor+B na bazie krzemu organicznego i boru.

Tak prezentują się wymienione kosmetyki.....


Klikając na baner możecie poczytać o Invex Remedies:






Bardzo miłej, życzliwej Pani Ilonie serdecznie dziękujemy za możliwość przetestowania tych innowacyjnych preparatów.



Otrzymaliśmy również dwa opakowania po 60 tabletek każde suplementu diety megakrzem z metioniną.

Abyście mogli zapoznać się z owym suplementem odsyłamy Was do strony producenta, wystarczy kliknąć w baner:


Oto zdjęcia opakowania, jak i tabletek:




Bardzo dziękujemy za możliwość przetestowania suplementu.

Od dziś zaczynamy testy. Za jakiś czas pojawią się recenzje.

 Serdecznie Was pozdrawiamy,
GREG & MIKA

6 komentarzy:

  1. mi po 2-óch opakowaniach bardzo wzmocniły się włosy, mam krótkie i bardzo to było widoczne....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje! Jestem ciekawa opinii, recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również gratuluję i czekam na Wasze recenzje. Kosmetyki elegancko się prezentują, ale mnie bardziej ciekawią suplementy diety, gdyż szukam czegoś podobnego na wzmocnienie moich włosów;)

    OdpowiedzUsuń