niedziela, 1 lipca 2012

SeSDERMA LACTEMOL R NAILS oraz LACTEMOL F NAILS.

Witamy!

Ciągle dbamy o skórę, włosy, zęby..... często zapominamy o pielęgnacji np. paznokci.
Problem z chorobami paznokci ma wiele osób, niektórzy nawet nie wiedzą, że ten problem ich dotyczy.
Dzisiejszy post będzie właśnie dotyczył produktów, które tworzą lecznicza pielęgnację paznokci.

Na początek przedstawię Wam informacje od producenta, by przybliżyć działanie produktów:

Moja opinia:

Bardzo ucieszyłam się, że m.in. te produkty będziemy mieć możliwość testować.
Moje paznokcie na prawdę nie miały się dobrze, były osłabione, łamliwe i zniszczone. Bardzo krępującym dla mnie faktem było to, że mają żółtawy, niezdrowy odcień. Występowały również na nich nieregularne brzegi i pęknięcia. Suche skórki pod paznokciami na prawdę wyglądały nieestetycznie.

Już w dzień otrzymania przesyłki błyskawicznie zabrałam się za testowanie.

Produkty zamknięte są w buteleczkach o pojemności 12 ml. Nakłada się je pędzelkiem, takim jak w przypadku lakierów do paznokci.
Produkty mają neutralny, bardzo delikatny i nietrwały zapach- co jest ich wielkim plusem.
Obydwa mają typowa konsystencję serum- lekką, szybko wnikającą w paznokcie i ich okolice.

Najważniejsze jednak jest tu działanie.
Przez pierwszy tydzień stosowałam produkty 2 razy dziennie, najpierw LACTEMOL R, następnie LACTEMOL F. Po tygodniu stosuję do dziś 3 razy w tygodniu.
Po 4 dniach zauważyłam, że paznokcie są w lepszej kondycji, wyglądają zdrowiej, ich struktura została znacznie poprawiona.
Po tygodniu było znacznie lepiej, przestały się łamać, pękać, żółte przebarwienia o ok 50-60% rozjaśniły się.
Teraz, gdy produkty stosuję ponad 2 tygodnie muszę przyznać, że stosowanie przeze mnie dwóch produktów SeSDERMA LATCEMOL:
- naprawiło płytki moich paznokci (u palców rak, jak i nóg),
- usunęło przebarwienia (co przedstawi zdjęcie poniżej),
- zapomniałam o pęknięciach paznokci i nieregularnych brzegach,
- paznokcie przestały się łamać,
- nawilżyły, wygładziły paznokcie,
- suche skórki wokół paznokci odeszły w niepamięć!

Dzięki produktom mogę zacząć spokojnie zapuścić paznokcie, przedtem ze względu na ich wygląd nie ośmieliłam się. Zdrowy wygląd paznokci jest dla mnie bardzo ważny, dodam, że nie lubię ich malować. Stosowałam wiele produktów w postaci odżywki, serum, ale efekt jaki przynosiły był mało spektakularny i krótkotrwały. Jeśli chodzi o markę SeSDERMA to jest dla mnie zbawieniem, jestem mile zaskoczona, jednak  można stworzyć tak wspaniałe preparaty do paznokci.

Tutaj zdjęcie moich zregenerowanych paznokci po ponad dwóch tygodniach stosowania:



 Wklejam zdjęcia składów tych wspaniałych dermokosmetyków:





Serdecznie dziękuję Państwu od marki SeSDERMA za przekazanie do testów swoich dermokosmetyków.
Powyższe recenzje są pierwszymi, co jakiś czas pojawiać się będą kolejne recenzje produktów SeSDERMA.

Pozdrawiamy gorąco!

4 komentarze:

  1. Witam.

    Chciałabym dowiedzieć się w jakiej cenie są te produkty i gdzie mogłabym je nabyć?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    Zorientuję się i dam Ci znać.

    Pozdrawiam!
    GREG

    OdpowiedzUsuń
  3. Z opisu i recenzji wynika, że jest to wspaniała odżywka do paznokci która wzmacnia, regeneruje i przywraca zdrowy połysk, co zresztą widać na załączonym zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo,bardzo przydatny ten Wasz blog(i bardzo solidne recenzje-czekamy na więcej);)Zapraszamy do nas: http://makijazponaszemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń