piątek, 10 sierpnia 2012

Perfecta Cera Zmęczona.......



Witam,

Ostatnio zauważyłam, że moja cera jest pozbawiona blasku, szorstka, jednym określeniem „bez życia”. Bardzo ucieszyłam się w związku z tym, że będę mogła testować produkty do takiej cery przeznaczone.
Wiem, że wiele z nas zmaga się w dzisiejszych czasach z podobnymi problemami.
Zachęcam do zapoznania się z recenzjami.


Perfecta Cera Zmęczona.

Krem rozświetlający na dzień.

Od producenta:


 Krem dla osób  po 30. roku życia, do cery szarej, matowej i zmęczonej.
- Skoncentrowana Witamina C zapewniaintensywnąregenerację skóry, likwidację oznak zmęczenia i stresu oraz szybką poprawę kolorytu.
- Olej arganowy nawilża i rewitalizuje naskórek, a także doskonale wygładza zmarszczki i niweluje oznaki starzenia się skóry.
- Energia ATP zwiększa dotlenienie komórek, co skutkuje szybszą odnową skóry.
- Mikropigmenty rozświetlające dyskretnie ożywiają cerę.
- Filtry UVA/UVB (SPF 10) chronią przed fotostarzeniem.



 Moja opina:

Krem zamknięty jest w atrakcyjnym szklanym słoiczku o pojemności 50ml. Cena produktu to ok. 16zł.
Zaraz po otwarciu zachwycił mnie zapach- owocowy, cytrusowy, pobudzający- rewelacyjny!
Konsystencja kremu jest lekka, nie jest tłusta.
Na mojej suchej skórze wchłania się błyskawicznie.
Krem zawiera mnóstwo maleńkich drobinek rozświetlających, mnie one nie przeszkadzają- w końcu to krem rozświetlający. Moim zdaniem nie są nachalne.
Sprawiają, że twarz  faktycznie nabiera blasku, staje się bardzo promienna. Efekt ten bardzo mi się podoba.

Krem zdecydowanie wyrównuje i poprawia koloryt, ożywia cerę.
Jeśli chodzi o nawilżanie to jest ono przeciętne- niewystarczające dla mojej skóry, jednakże to nie krem nawilżający, więc nie nastawiałam się nawet na głębokie nawilżanie.
Produkt zawiera filtry co jest jego dodatkowym atutem.

Skład: 



Krem energizujący na noc

Od producenta:


Krem dla osób  po 30. roku życia, do cery szarej, matowej i zmęczonej.

 - Skoncentrowana Witamina C zapewniaintensywnąodnowę skóry, likwidację oznak zmęczenia i stresu oraz szybką poprawę kolorytu.
- Wyciąg z jagód goji znakomicie regeneruje skórę, a także skutecznie zwalcza wolne rodniki.
 - Olej karotkowy ożywia cerę oraz zapewnia jej zdrowy, słoneczny koloryt.
- Prowitamina A  odmładza i wygładza zmarszczki
- Witamina E uelastycznia skórę i chroni przed przyspieszonym starzeniem.




Moja opina:

Krem zamknięty jest w atrakcyjnym szklanym słoiczku o pojemności 50ml. Cena produktu to ok. 16zł.
Zapach produktu jest wg. mnie jeszcze piękniejszy i intensywniejszy niż kremu na dzień.
Konsystencja podobna, aczkolwiek bardziej treściwa.
Posiada bardzo ciekawy kolor, co widać poniżej,

Wchłania się bezproblemowo, pozostawiając skórę gładką, rozświetloną, promienną- nie jest to efekt drobinek (jak w przypadku kremu na dzień), gdyż takowych wersja na noc nie posiada.
Nawilża zdecydowanie lepiej niż wersja na dzień.
Rano skóra jest gładka, świetlista i naprawdę wygląda na „pełną energii”.


Skład:

Serum intensywnie regenerujące na dzień i noc

Od producenta:


Skoncentrowana WITMINA C zapewniaintensywnąodnowę skóry oraz likwiduje oznaki zmęczenia i stresu.
- Bio-Fosfor dostarcza potężną dawkę energii i dotlenia skórę.
- Baobab LIFT zapewnia natychmiastowy lifting i wygładzenie zmarszczek.
- Olej karotkowy ożywia cerę i zapewnia jej zdrowy, słoneczny koloryt.

Serum wspomaga i przyspiesza  działanie kremów z serii Perfecta Cera Zmęczona

Moja opina:

Na początku powiem Wam, że przykro mi, iż takie wspaniałe serum występuje tylko w wersji saszetki, o poj. 10ml. Cena produktu to tylko ok. 2 zł.
Konsystencja produktu jest lekka, bardzo szybko się wchłania.
Zapach jest równie cudowny jak pozostałych preparatów opisywanej gamy.

Dla mnie owe serum jest nie tylko dopełnieniem kuracji kremami, ale przede wszystkim niezbędnym preparatem przed „większym wyjściem”.
Serum błyskawicznie rozświetla cerę, poprawia jej koloryt, intensywnie wygładza.
Doskonale sprawdza się jako baza pod makijaż.
Nie zapominając o tym, że to produkt pielęgnacyjny, przyznaję, iż efekt nawilżenia jest całkiem przyzwoity, wygładzenia zaś spektakularny. Olej kartkowy zawarty w kosmetyku bardzo mi służy- cera wygląda na „muśniętą słońcem”.

Skład:


Podsumowując:

Linia Perfecta Cera Zmęczona bardzo przypadłą mi do gustu. Polecam ją nie tylko osobom po 30-stym roku życia, gdyż problemy ze „zmęczoną skórą” mają często osoby młodsze.

Kosmetyki zakupić możecie tutaj: KLK.

Pozdrawiam,
MIKA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz