niedziela, 5 sierpnia 2012

SeSDERMA FILLDERMA NANO


Witamy!

Dziś nietypowy post……
Państwo reprezentujący markę SeSDERMA przekazali nam do testów m.in. preparaty do zwalczania każdego rodzaju zmarszczek, polecane od ok. 40-stego roku życia. Jako, że jesteśmy za młodzi na takie produkty, postanowiliśmy przekazać do testów owy zestaw bratu MIKI.
Recenzja została napisana przez niego w oparciu o inne nasze recenzje, w związku z czym zacytujemy ją.

Od producenta:

FILLDERMA NANO

Terapia skóry starzejącej. Pierwszy nieinwazyjny system wypełniania wszystkich rodzajów zmarszczek. Kosmetyczny zabieg możliwy do wykonania w domu zapewniający natychmiastowe i długotrwałe efekty. Innowacyjny system kosmetyczny składający się z dwóch kroków. 
Sposób użycia 
Preparat Fillderma może być nakładany miejscowo na zmarszczkę, fałd skórny lub na całą twarz. Stosować 1- 2 razy dziennie. Domowa terapia Fillderma może być stosowana jako uzupełnienie profesjonalnych zabiegów w gabinecie. 

Opakowanie
KROK 1: 30 ml + KROK 2: 30 ml


Opinia Sławka:

„Mam 38 lat, testowałem wiele kremów przeciwzmarszczkowych, jedyne efekty, jakie zauważałem to wzrost nawilżenia, odżywienia, krótkotrwałego wygładzenia skóry.
Moja zmarszczki po kilkutygodniowej terapii wyglądały tak samo jak przed nią- zero spłycenia.
O marce SeSDERMA nigdy wcześniej nie słyszałem, aż tu nagle siostra poinformowała mnie, iż istnieje możliwość udostępnienia mi produktów, które mają działać intensywnie na objawy starzenia się skóry, jak i prewencyjnie.
Podszedłem bez większego entuzjazmu, gdyż miałem przykre wspomnienia z innymi kosmetykami przeciwzmarszczkowymi.

Pod koniec czerwca rozpocząłem stosowanie FILLDERMA NANO.
Musze przyznać, że nie zwracam uwagi na kolorystykę opakowania, czy też jego funkcjonalność, jednak tu bardzo mnie to zaskoczyło. Preparaty zamknięte są we wspaniałych, szklanych buteleczkach pompkami- co jest estetyczne, jak i poręczne.
Zapach produktów mi się podoba. Mają lekkie, przyjemne, szybko wchłaniające się konsystencje- dla mojej mieszanej cery rewelacja!


Już po pierwszym zastosowaniu miałem wrażenie dogłębnego nawilżenia, odżywienia, wygładzenia. Zaraz po przebudzeniu zauważyłem, że skóra jest miękka w dotyku jak nigdy przedtem. Po dwóch tygodniach skóra stała się jaśniejsza, bardziej promienna, pory widocznie zwężone.
Po około trzech tygodnia zmarszczki ewidentnie uległy spłyceniu, zaś po kolejnych dwóch efekt był zdumiewający, co obrazuje zdjęcie.

Musze jedynie podkreślić, że zdjęcie czoła, gdzie miałem najbardziej widoczne zmarszczki nie obrazuje tego co dokonał ten krem. W rzeczywistości efekt jest bardziej widoczny- znajomi pytają mnie, co robię, że moja skóra jest w tak doskonałej kondycji teraz.
Cera nabrała świeżości, wygląda młodziej, koloryt ujednolicił się.
Zestaw dokonał również tego, co nie udało się żadnemu z dotąd stosowanych produktów- zważył moje sporej wielkości pory. Nie radziły sobie z tym nawet kosmetyki mające mieć takowe działanie główne.


Składy:




Reasumując:

SeSDERMA FILLDERMA NANO to zestaw dwóch wspaniale uzupełniających się dermokosmetyków idealnych do pielęgnacji skóry z objawami starzenia się.
Z czystym sumieniem polecam go Wszystkim, nawet tym po 30-stym roku życia do intensywnej profilaktyki.
Jestem w pełni usatysfakcjonowany działaniem produktów zamierzam nabyć kolejne opakowanie i powtórzyć tę niezwykłą terapię.

Z poważaniem,
Sławek ”.

To kolejny dowód na to, że dermokosmetyki SeSDERMA po prostu działają!

Pozdrawiamy serdecznie,
GREG & MIKA

2 komentarze:

  1. Pierwsze słyszę o tej firmie, ale jak mówi recenzja - działają cuda ;) zapamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia mówią same za siebie. To działa!
    Kurcze chętnie spróbuję któregoś dnia.

    OdpowiedzUsuń