środa, 12 grudnia 2012

Krem dla dorosłych i mydełko dla dzieci:)

Witamy,

Wiemy, że oczekujecie wyjątkowego postu, niebawem na pewno się ukaże.

Tymczasem prezentujemy dwa ostatnie kosmetyki otrzymane od Pani Moniki od CREDO PR

Farmec, Gerovital Krem nawilżająco-liftingujący na dzień spf 15

Od producenta:

Krem nawilżający na dzień o silnym działaniu liftingującym zapewnia ochronę przeciw promieniowaniu UV przez cały dzień. Koryguje niedoskonałości skóry, zmniejsza i eliminuje drobne linie oraz zmarszczki, dzięki zawartości trzech innowacyjnych składników - Sepilift, Lipomoist oraz liposomów z Kwasem hialuronowym.
Synergiczne działanie Superoksydu dysmutazy – superenzymu przeciw starzeniu, wyciągu z Boswellii Serrata oraz filtrów UV zapobiega negatywnemu wpływowi promieniowania UV oraz czynników zewnętrznych.
Sposób użycia: Nakładać rano na twarz, szyję i dekolt, po odpowiednim oczyszczeniu. Stanowi doskonały podkład pod makijaż.
Rezultat: Jędrna, mocno nawilżona, chroniona cera.


Moja opinia:

Produkt znajduje się w szklanym słoiczku z ciekawą nakrętką. Pojemność kremu to 50 ml.


Zapach będący kwestią gustu jest dla mnie w tym przypadku neutralny, dość trwały, ale nie przeszkadza mi to.

Konsystencja jest zbita, treściwa, mimo to dość dobrze się wchłania, pozostawiając lekką warstwę na skórze, czego skóra zimą bardzo potrzebuje. Przyjemnie rozprowadza się go na skórze.
Lubię go nakładać również na szyję.

















Uważam, że jest to ciekawy krem ze względu na fakt, iż intensywnie nawilża skórę, zabezpiecza przed mrozem, wiatrem, ale również przed promieniowaniem UV. Szkoda, ze tylko spf 15, ale to nie typowy produkt ochronny, więc nie ma się czego czepiać:)
Po dłuższym stosowaniu stwierdzam, że preparat sprawia, iż skóra jest bardziej elastyczna, jędrna i niesamowicie przyjemna w dotyku.

Skład:
Mika


Hegron. KID's mydełko w płynie dla dzieci CRAZY JUNGLE 

Od producenta:


Opinia:

Duża plastikowa butla z kolorowym motywem dziecięcym, pojemność produktu- 950 ml to z pewnością wielkie zalety. W dodatku przystępna cena jest dodatkowym atutem.


Kosmetyk ma rzadką konsystencję o niebieskiej barwie.
Produkt jednak wg nas pachnie sztucznie, chemicznie i nieprzyjemnie.
Dzięki SLS zapewne mocno się pieni.
Używaliśmy go do mycia ciała, po kąpieli skóra była wysuszona bardziej niż po niejednym tanim żelu dla dorosłych. Nie wyobrażamy sobie, jakby zareagowała wrażliwa skóra twarzy, tym bardziej delikatniejsza z natury dziecka.
Nie uważamy, aby był to produkt delikatny, ale oczyszczać oczyszcza.

Może mieliście okazję stosować któryś z tych produktów? Podzielcie się opinią jeśli tak:)
Pozdrawiamy,
G&M

7 komentarzy:

  1. Ja używam tego kremu i jestem ZA!

    OdpowiedzUsuń
  2. oba produkty barszo ciekawe :)
    kremiku nigdzie wcześniej nie widziałam, a z chęcią bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Gerovital mam krem na naczynka, bardzo jestem sama ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)
    A żel dla dzieci zauroczył mnie buteleczką, na pewno bardzo spodobałby się mojemu synowi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam kosmetyków z firmy Gerovital, ale ten krem mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych produktów, ale krem zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty dla dzieci są często masakryczne, chemiczne i dziwne, wielu z nich nie użyłabym na dziecku. Miło, że zwróciliście na to uwagę.

    OdpowiedzUsuń