poniedziałek, 17 grudnia 2012

Obiecana niespodzianka:)

Pisałem kilka dni temu, że pojawi się wyjątkowy wpis.
Już wyjaśniam o co chodzi.

Zostaliśmy zaproszeni przez Panią Agnieszkę z Face&Body Institute w Krakowie na relaks w Day SPA.
Zamiast Moniki (nie mogła z powodów osobistych) towarzyszył mi jej brat.

Zostaliśmy bardzo serdecznie przywitani i tak miła atmosfera utrzymywała się przez cały pobyt.

Wizyta obejmowała masaż przy świecach i relaksującej muzyce oraz korzystanie z sauny.

Masaż był wykonany bardzo profesjonalnie, sprawił nam wiele przyjemności i poprawił samopoczucie.
Wykonany został na maśle czekoladowym- jego cudowny zapach potęgował relaksujące, odprężające działanie masażu.

Sauna to również wspaniałe doświadczenie, ostatnio byłem w saunie w tamtym roku w Paryżu.
Bardzo dobrze jest się tak wypocić:)
W dodatku dzięki saunie hartujemy się, co w okresie zimy jest bardzo korzystne.

Wybierając się do tak wspaniałego miejsca jakim jest Face&Body Institute warto pamiętać, że należy dbać nie tylko oto co widać, ale również oto by w dzisiejszym życiu, gdzie górę bierze pośpiech i stres zadbać o swoje samopoczucie,, wyciszyć się, zrelaksować. W końcu taki wypoczynek, relaks również przekłada się na nasz wygląd zewnętrzny.
W taki właśnie sposób "naładowujemy akumulatory", napawamy się pozytywną energią.

Zrobiliśmy kilka zdjęć na koniec wizyty:

W takich warunkach wykonywany jest masaż:


Tutaj oczywiście sauna:
Instytut oferuje najróżniejsze zabiegi, z czystym sumieniem polecamy i zachęcamy do skorzystania nie tylko Krakowiaków, lecz tych, co wybierają się, bywają w Krakowie.

Zapraszamy na stronę: www.medyczne-fbi.pl oraz na profil na Facebook'u: www.facebook.com/FaceandBodyInstitute

Korzystacie z zabiegów, dobrodziejstwa SPA?

Greg

10 komentarzy:

  1. Ale wam zazdroszczę :D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Regularnie korzystam z sauny ("zaraziłam" się nią w Finlandii gdzie to jest tradycja... i już nie umiem przestać) za to na masażu nie byłam dawno. Fajny relaks mieliście, miło jest dostać takie zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, zazdroszczę!
    chciałabym kiedyś spędzić dzień (lub kilka;)) w SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo jaaa !! :o zazdroszczę !! :) niestety nie mam ani czasu ani kasy na tego typu relaks ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję, pod nazwą: `Sylwia .
    Zresztą, możecie wejść na mój profil i znaleźć swojego bloga w liście obserwowanych przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo ja, taki relaks przydałby mi sie przed switami. Napewno jestes mega wypoczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałby mi się tak dzień w SPA. Masaż super sprawa! Nic tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wspaniałego relaksu:)

    OdpowiedzUsuń