poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Kwasy w pielęgnacji cery trądzikowej :)

Kochani,

Produkty z kwasami celem regulacji skóry trądzikowej i mieszanej stosuję cały rok, dzięki fotoprotekcji pozwalam sobie na więcej i 20% kwasy nawet latem nie stanowią dla mnie problemu :)



Forever Young 20% Kwas Migdałowy Salicylowy Peeling Zabieg 
Postawiłem ostatnio na kwasy ze sklepu FOREVER-YOUNG.

Zestaw jaki otrzymujemy to: buteleczka 30ml z kwasami salicylowym i migdałowym oraz 65ml neutralizatora. Koszt takiego zestawu to prawie 59zł, do kupienia w sklepie FOREVER-YOUNG.PL - KLIK.


Produkt z kwasami stosowałem tak, jak zaleca producent- w skrócie- przez okres 6-ciu tygodni suchą i oczyszczoną twarz nakładałem kwas pędzelkiem. Zacząłem od nakładania go na 5 minut, skończyłem na 20, z tym, że moja skóra jest od lat przyzwyczajona do kwasów.


W trakcie gdy peeling "gościł" na skórze początkowo odczuwałem lekkie mrowienie, czuć było po prostu, że działa. Pojawiło się również zaczerwienienie, ale niewielkie i minęło po kilkunastu minutach.



Na szczęście w trakcie stosowania nie pojawił się u mnie wysyp na skutek głębszego oczyszczania się skóry. Po pierwszych dwóch użyciach nie widziałem większych efektów, co jest normalną sytuacją. Po trzecim zastosowaniu (trzeci tydzień) zauważyłem, że skóra jest znacznie czystsza, zaskórników (szczególnie na nosie) jest znacznie mniej, a świeże przebarwienia są jaśniejsze. Z każdym tygodniem było coraz lepiej. Ostatecznie doświadczyłem cudownej gładkości skóry, różnicę widać, jak i jest namacalna. 
Zaskórniki nie zniknęły całkowicie, z czym się jak najbardziej liczyłem, jest ich jednak znacznie mniej.

Neutralizator to bezzapachowy, gęsty żel. Uważam, że jest bardzo przydatny- złagodził rumień, który powstał u mnie po zastosowaniu peelingu. Jego głównym zadaniem jest neutralizowanie działania kwasów.


Pamiętajcie, że sięgając po tego typu peelingi trzeba zwracać uwagę na ochronę skóry przed promieniowaniem UV. Ja stosuję zawsze kremy z SPF 50, w wyjątkowych sytuacjach SPF 30.

Pozdrawiam,
Greg

11 komentarzy:

  1. Moja skóra uwielbia kwasy, bardzo dobrze na nie reaguje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też, jest przyzwyczajona do takiego złuszczania

      Usuń
  2. Ja próbowałam trochę, ale z innych firm;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chyba wreszcie się skusze, ciągle brakuje mi odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, ja póki co nie bawię się w takie rzeczy, nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kwasy, sięgam po nie właśnie na jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nadal boimy się kwasów po jednej nieudanej próbie kilka lat temu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Codziennie na noc używam krem Bandi z kwasem migdałowym. Moja cera go uwielbia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kwasy i stosuję, ale na razie jestem na etapie 10% :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A która mieszanka będzie dobra na znarszczki i pzevarwienia

    OdpowiedzUsuń