niedziela, 11 czerwca 2017

Czyżby witamina doskonała?

Kochani,

Działa antyoksydacyjnie i przeciwstarzeniowo, wzmacnia naczynia krwionośne, rozjaśnia przebarwienia, rozświetla cerę. Jest składnikiem doskonałym i wielokierunkowym. O czym mowa?
O witaminie C, tak więc już zapewne wiecie jakie produkty dziś Wam zaprezentuję.




ACM Duolys C.E. & Hyal

Sera Duolys zamknięto w plastikowych buteleczkach z wygodnym dozownikiem. 15ml kosztuje ok.55-70zł, w zależności od apteki. Serum występuje w dwóch wersjach- C.E. z 15% witaminą C w postaci kwasu L-askorbinowego oraz 0,5% witaminą E oraz Hyal z 5% witaminą Ci, jak również dodatkowymi składnikami np. wit. E, kwasem hialuronowym i glikolowym. 



Sera pachną przyjemnie, ale ciężko sprecyzować mi czym :)
Konsystencja jest wodnista, lekka, produkty są wydajne. 
Pozostawiają na skórze efekt wygładzenia i dają uczucie nawilżenia.
Zdecydowanie bardziej przypadło mi do gustu serum w wersji C.E., gdyż duża dawka przyczyniła się do poprawy kolorytu mojej cery, wierzę również w jej działanie antyoksydacyjne, ale to wyjdzie za jakiś czas.. :)
Zdecydowanie polecam stosowanie takiego serum rano pod krem z filtrem, co wzmacnia działanie ochronne filtrów. Można też oczywiście na noc- świetnie nadają się pod bogatszy w konsystencji krem.

Uważam, ze warto inwestować w produkty ze sprawdzonymi, dobrze przebadanymi substancjami jak witamina C, retinol, kwasy- to naprawdę działa!!


Jak wiecie jestem dermokonsultantem i tych, którzy mieszkają, albo będa przejazdem w Krakowie zapraszam na bezpłatne dermokonsultacje w aptece Galen, przy ul. Kapelanka 56 w dniach: 16.06 w godzinach 10-14 oraz 18.06 w godzinach 9-15.

Ściskam!
Greg

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamina C w kosmetykach działa cuda 🖒

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemny zapach to plus w wieczornej pielęgnacji. :) uspakaja moje zmysły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamina C bardzo dobrze działa na naszą skórę. Szczególnie toniki więc i to cudo było by świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie znam, ale ciekawią mnie. Uwielbiam witaminę C w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem przekonana, że działa. Retinol i wit. C i kwasy,to substancje, które uwielbiam w pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Działa! Wypróbowałam na sobie! Polecam, dobra jakość za rozsądną cenę.

    OdpowiedzUsuń